دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نگاهی به 100 روز حضور کومان در بارسلونا/ جایگاه سرمربی هلندی مستحکم نیست

رونالد کومان پس از 100 روز حضور در بارسلونا نتوانسته جایگاه محکمی برای خود ایجاد کند.
کد خبر : 544176
01.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، رونالد کومان صدمین روز حضورش در بارسلونا را پشت سر گذاشت و آنچه مشخص شده فاصله بارسلونا با تیمی است که پاسخگوی انتقادات باشد.


سرمربی هلندی در شرایطی خداست بلوگرانا را بر عهده گرفت که لیونل مسی تصمیم به جدایی داشت و دلیل این تصمیم فوق ستاره آرژانتینی رفتارهای جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بود. فردی که بالاخره استعفا کرد و انتخابات برای برگزیده شدن جانشین او برگزار نشده است.


لیونل مسی در بارسا ماند و بدون تردید در قیاس با کیکه ستین، رابطه کاپیتان بارسلونا با کومان به مراتب بهتر است اما اثرات آن در زمین منعکس نشده و مسی با روزهای اوجش فاصله دارد. دیگر بازیکنان هم عملکرد فوق‌العاده‌ای نداشتند و هنوز در سیستم مدنظر سرمربی هلندی جا نیفتاده‌اند.


شکل بازی بارسلونا به این صورت است که سعی می‌کند وقتی از مالکیت توپ خارج شد ، فشار زیادی به حریف بیاورد اما وقتی توپ را در اختیار دارد ، به دلیل کندی در مالکیت به نتیجه مطلوب نمی‌رسد. حفظ مسی برای فصول بعدی در اولویت باشگاه قرار دارد اما روند بازگشت او به دوران پرفروغ گذشته کند است.


بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا موفق بوده اما در لالیگا سانتاندر بدترین شروع در 25 سال اخیر ثبت شده و جبران امتیازات از دست رفته سخت شده است. حتی این نگرانی وجود دارد که با این روند نتیجه‌گیری خبری از سهمیه لیگ قهرمانان نباشد. کومان در هنگام انتقاد از داورانی که احساس می‌کند علیه تیمش سوت می‌زنند، مانع خود نمی‌شود، حتی اگر این امر باعث ایجاد مشکل شود.


سرمربی هلندی نتوانسته رضایت هواداران را کسب کند و اگر نتواند تیم را در لالیگا به کورس قهرمانی برساند و در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی اسپانیا موفقیت‌های خوبی رقم بزند، نباید انتظار داشته باشد که تا پایان فصل نفر اول کادر فنی آبی‌اناری‌ها باقی بماند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته