دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آذر 1399 - 16:36
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با آنا تاکید کرد؛

تنبیه سخت و پشیمان‌کننده در انتظار مسببان ترور شهید هسته‌ای/ اقدام متقابل و متناسب با جنایت انجام خواهد شد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر ثابت شود دولت یا مجموعه‌ای در این حمله تروریستی و شهادت شهید محسن فخری‌زاده دخالت داشته‌اند، تنبیه سخت و پشیمان‌کننده‌ای در انتظار آنها خواهد بود.
کد خبر : 544173
1.jpg

عباس مقتدایی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به برگزاری جلسه فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با محوریت بررسی ابعاد ترور شهید محسن فخری‌زاده گفت: مجلس شورای اسلامی و کمیسیون تخصصی مربوطه به دنبال کمک حداکثری به همه دست اندرکاران پیگیری این حادثه تروریستی و رسیدن به یک اجماع سریع و اقدام تنبیه کننده متناسب با جنایت رخ‌داده است.


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس علاوه بر اعضای کمیسیون برخی از مسئولان نیز حاضر خواهند بود، افزود: تلاش ما بر این است تا اقدامی بازدارنده صورت بگیرد.


وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر مطالبه عمومی برای حراست از منافع ملی شکل گرفته، تصریح کرد: با اتفاقی که رخ داد، کشور برای مجازات مسببان حادثه تروریستی ترغیب شده است.


این نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد: اگر ثابت شود دولت یا مجموعه‌ای در این حمله تروریستی دخالت داشته‌اند، تنبیه، سخت و پشیمان‌کننده خواهد شد.


مقتدایی ادامه داد: آنچه از دشمن سر زده نشان از تلاش آن‌ها برای توقف پیشرفت در کشور ما داشته و نشان می‌دهد عزم آن‌ها برای مقابله با ما جزم شده است.


نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد باید اقدامی در خور این حادثه تروریستی از سوی دستگاه‌های مسئول در حوزه دیپلماسی و امنیتی و اطلاعاتی صورت بگیرد.


 انتهای پیام/۴١۵١/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته