دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آذر 1399 - 14:56
سخنگوی فدراسیون کشتی در گفتگو با آنا:

کادر فنی زمان اردوی تیم‌ ملی کشتی را اعلام می‌کند/ حال بنا رو به بهبودی است

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: اعضای کادر فنی باید زمان برگزاری اردوهایی تیم‌های ملی را اعلام کنند و صحبت در مورد آن گمانه‌زنی است.
کد خبر : 544140
AALI6321.jpg

محمد ابراهیم امامی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره برگزاری مسابقات لیگ کشتی گفت: فردا دوره برگشت مسابقات لیگ کشتی فرنگی برگزار می‌شود. خوشبختانه شرایط خیلی خوب است و تاکنون هیچ‌یک از کشتی‌گیران با توجه به تست PCR که از آنها گرفته شد، مبتلا به کرونا نبودند و هم‌اکنون چند روزی است که به‌صورت کامل در قرنطینه هستند. البته قرار است بعدازظهر امروز هم یک تست دیگر از آنها گرفته شود تا شرایط را کامل بسنجیم و هیچ مشکلی به‌وجود نیاید.


وی در خصوص عدم حضور محمد بنا در کمیته فنی لیگ کشتی فرنگی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، حضور افراد به شکل محدود انجام می‌شود، به این صورت که ممکن است در گروه اول این رقابت‌ها حضور نداشته باشند اما در زمان برگزاری مسابقات گروه ب حضور پیدا کنند. در واقع غیبت بنا به معنی عدم بهبودی سرمربی تیم کشتی فرنگی نیست. خدا را شکر تا به الان همه کسانی که مبتلا به ویروس کرونا شدند، در روزهای آخر بیماری خود بسر می‌برند و حال جسمانی و عمومی آنها رو به بهبود است.


سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد زمان برگزاری اردوهای تیم ملی از دی ماه عنوان کرد: زمان برگزاری اردوها از سوی اعضای کادر فنی اعلام می‌شود و هنوز هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی به ما نشده است. در حال حاضر مسابقات لیگ کشتی را در پیش رو داریم و اعضای کادر فنی هم این مسابقات را رصد خواهند کرد. برخی صحبت‌ها در مورد زمان شروع اردوهای تیم ملی، گمانه‌زنی است که شاید درست از آب درآید و شاید هم خیر. اما آن چیزی که اهمیت دارد این است که این موضوع باید از سوی اعضای کادر فنی به ما اعلام شود و تا زمانی که آنها تصمیم نگیرند، هیچ چیز مشخص نیست.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته