دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آذر 1399 - 14:03
فرمانده بسیج دانشجویی استان اصفهان اعلام کرد؛

تشکیل 9 کمیته فعال توسط بسیج دانشجویی اصفهان برای مبارزه با کرونا

فرمانده بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: برای مبارزه با ویروس کرونا 9 کمیته فعال توسط بسیج دانشجویی این استان تشکیل و در حال فعالیت‌ هستند.
کد خبر : 544106
C97B0428.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تیران، سیدهادی انوری در جلسه‌ای که به‌مناسبت هفته بسیج و با میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط کنونی کشور که درگیر بیماری کرونا بوده بسیج دانشجویی استان اصفهان با تشکیل 9 کمیته فعال برای مبارزه با کرونا مشغول انجام فعالیت‌های بسیار خوبی است.


وی افزود: بسیج دانشجویی استان با تشکیل هسته‌های مسئله‌محور شانه خود را زیر بار مسئولیت برده و از ظرفیت دانشجویان دانشگاه‌ها استفاده می‌کند. بسیج دانشجویی استان با بررسی مسائل و مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی با استفاده از ظرفیت استادان بسیجی برای حل مشکلات گام‌های مؤثر برداشته و این روند را وارد مدار حرکت‌های انقلابی می‌کند.


فرمانده بسیج دانشجویی استان اصفهان اضافه کرد: بسیج دانشجویی با توجه به سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری ورودی هوشمندانه به مسائل داشته و رسالت خود را فراتر از مسئله دانشگاهی و موظف به نقش‌آفرینی در جامعه و متولی حل مسائل پیش رو می‌داند.


انوری عنوان کرد: بسیج دانشجویی با استفاده از ابزارهای شور و انگیزش و حرکت‌های جوانی و ظرفیت‌های مطالبه‌گری و ظرفیت‌های علمی به مسائل مختلف ورود می‌کند که نتایج خوبی کسب کرده است.


بسیج باید اجراکننده اصلی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باشد



وی با بیان اینکه در شرایط امروز نقش بسیج رفع نیازهای اصلی و اساسی مردم است، خاطرنشان کرد: بهترین نرم‌افزار مردمی که حضرت امام خمینی(ره) برای رفع نیازهای مردم تعبیه و فراهم کرده نرم‌افزار بسیج بوده که رسالت فوق‌العاده سنگین دارد.


فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان با بیان این مطلب که موضوع بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یکی از دغدغه‌های اصلی در بسیج دانشجویی است، توضیح داد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در واقع به دنبال پیشرفت و هموارکردن مسیر رسیدن به تمدن اسلامی بوده که انجام دادن آن وظیفه بسیج است.


انوری تأکید کرد: بسیج باید اجراکننده اصلی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باشد. همان گونه که مقام معظم رهبری به‌خوبی بیان می‌کند که جوان‌ها شانه‌های خود را زیر بار مسئولیت ببرند و بذر و نهال امید را در دل مردم بکارند و زنده نگه دارند، اینجا باید ما از این الگو دستور بگیریم و بر اساس فرمایش ایشان پای‌کار بایستیم تا نیازها و زمینه‌های تحقق دولت اسلامی و پیشرفت تمدن اسلامی را فراهم کنیم.


بسیجیان در همه اتفاقات عرصه را برای فعالیت هموار می‌کنند


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران نیز گفت: وقتی که بزرگ‌ترین بسیجی تاریخ حضرت علی(ع) است؛ بنابراین جایی برای توصیف این واژه مقدس توسط کسی نمی‌ماند، بسیج چیزی نیست که از زمان انقلاب شکل گرفته باشد، بسیج همان چیزی است که از صدر اسلام تاکنون به‌عنوان یک تفکر شیعی و دینی شکل گرفته و از آغاز اسلام تاکنون خودش را به جهان معرفی کرده است.


فرهاد مصری‌نژاد  ادامه داد: در جریان انقلاب و جنگ تحمیلی و در همه وقایع کشور اعم از سازندگی، یاری‌رسانی در زمان وقوع بلایای طبیعی و نیز امروز درباره مسئله سلامت بسیجیان پیش‌قدم در این میدان بودند و عرصه را برای فعالیت و ایثار هموار کردند.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته