دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آذر 1394 - 08:24
در مراسم تجلیل از دانشجویان برتر واحد گرمسار

میرساردو: یکی از نیازهای امروز دانشجویان، آگاهی سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است

همزمان با 16 آذر، روز دانشجو در مراسمی با حضور مسئولان شهرستان‌های گرمسار و آرادان، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از دانشجویان برتر عرصه‌های مختلف قدردانی شد.
کد خبر : 54388

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر طاهره میرساردو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که در تالار مولوی این واحد دانشگاهی برگزار شد با تبریک روز دانشجو به دانشجویان میهن اسلامی، به بیان ویژگی‌های دانشجوی متعهد پرداخت.


وی علاوه بر برشمردن حوادث سال 1332 و شهادت سه تن از دانشجویان، اعتراضات و جنبش های دانشجویی را نشانه آگاهی، بصیرت و روشنفکری آنها برشمرد و افزود: منشا این حرکت‌ها و جنبش‌ها جوانانی آگاه و پیشرو بودند که به دیگران آگاهی داده و آنها را به مسیر صحیح و درست هدایت کردند.



میرساردو با بیان اینکه رسالت دانشجویان فقط آگاهی رسانی نیست، افزود: نرخ تحصیلات عالیه در ایران بسیار بالا و در حد کشورهای پیشرفته است که به ویژه این نرخ در بین خانم ها و آقایان تقریبا نزدیک است.


وی به نقش ارزنده دانشجویان نخبه در دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب و دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: شهید همت، شهید باکری و شهید بروجردی و بسیاری از شهیدان والامقام از دانشجویان نخبه بودند و این نشان دهنده این است که دانشجویان ما در عرصه های دفاع مقدس هم پیشرو بودند و نام آنها تا ابد در تاریخ زنده خواهد ماند.


سرپرست واحد گرمسار یکی از شاخص‌های توسعه پایدار در دنیا را پیشرفت علم وتکنولوژی برشمرد و تاکید کرد: دانشجوهای ما در زمینه علم و تکنولوژی هم در دنیا می درخشند و دانشجویان ما ادامه دهنده راه دانشجویانی هستند که در راه حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب و پیشرفت کشور به فیض شهادت نائل آمدند.


میرساردو حضور دانشجویان در عرصه‌های جهاد علمی، خلاقیت، نوآوری و مسابقات جهانی را یادآور شد و بر هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان و اطاعت از رهبری معظم انقلاب تاکید کرد.


وی گفت: حضور دانشجویان در صحنه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی همانند گذشته ادامه یابد تا بتوانند رسالتی که انقلاب اسلامی بر دوش آنها نهاده ادامه دهند و با اتحاد و همدلی همواره در مسیر توسعه پایدار جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.



در ادامه با حضور سرپرست واحد گرمسار، حجت‌الاسلام شریفی نیا امام جمعه آرادان، اعضای شورای اسلامی شهر گرمسار و معاونان، دانشجویان برتر و فعالان حوزه های مختلف دانشجویی معرفی و از آنان تجلیل شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته