دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دبیر هیات امنای استان هرمزگان در پیام روز دانشجو:

تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی بر محور پرورش نسل جوان در راستای استکبارستیزی و عدالت خواهی شکل گرفت

دبیر هیات امنای استان هرمزگان در پیام خود به مناسبت روز دانشجو تاکید کرد: تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی بر محور پرورش نسل جوان در راستای استکبار ستیزی و عدالت خواهی شکل گرفته است تا دانشجو بتواند با تکیه بر علم و دانش ، ایران اسلامی را از هرگونه وابستگی خلاص و رها نماید.
کد خبر : 54386

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرعباس، مهدی باقری به مناسبت ۱۶ آذر با صدور پیامی خطاب به دانشجویان، این روز بزرگ تاریخی را به یکایک دانشجویان به خصوص دانشگاهیان استان هرمزگان و واحد بندرعباس صمیمانه تبریک گفت و برای آنان آرزوی سربلندی و موفقیت کرد.


رییس دانشگاه آزاد بندرعباس در این پیام با توجه به شانزدهم آذر سال ۱۳۳۲، وگرامی داشت روح بلند سه دانشجوی شهید دانشگاه تهران، شهیدان احمد قندچی، مصطفی بزرگ نیا وشریعت رضوی دراعتراض به دخالت‌های امریکا و انگلیس در امور ایران وسفر «ریچارد نیکسون» معاون رییس جمهوری امریکا به تهران، گفت: این روز به عنوان یک سند ماندگار با عنوان استکبار ستیزی، استقلال طلبی و عدالت خواهی در تاریخ این سر زمین ماندگار شد.


در این پیام آمده است: در۱۶ آذر نقش برجسته جنبش دانشجویی به حدی روشن است که دانشجوی و‌لایت‌مدار ایرانی با شناخت عمیق ازسیاست‌های استعماری غرب ودرک صحیح ازشرایط دنیای امروز پس ازنزدیک به ۶۰ سال ازآن واقعه، هنوز آگاهانه در مسیر انقلاب حرکت می‌کند.


باقری در این پیام، با تاکید بر حفظ و پاسداشت آرمان‌ها و ارزش های انقلاب اسلامی، دانشجویان را به حرکت در مسیر انقلاب، امام و رهبری دعوت می‌کند و می‌افزاید: دانشجوی آگاه باید مسیر مبارزه را بشناسد و از ارزش‌های انقلابی خود عدول نکند تا بتواند در رسیدن به عدالتخواهی، استکبار ستیزی و استقلال طلبی اشتباه نداشته باشد.


وی با توجه به دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه‌های ملی و بین المللی می‌افزاید: تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت استکبار ستیزی و عدالت خواهی بنا شد و با همت مردمی شکل گرفت و توانست نیمی از خواسته‌های علمی، فرهنگی و.... دانشجویان این سرزمین را برآورده سازد و مایه افتخار نظام اسلامی شود.


دبیر هیات امنای دانشگاه‌ استان هرمزگان با توجه به مدیریت صحیح و مدبرانه دکتر حمید میرزاده در دانشگاه آزاد اسلامی افزوده است: وی توانسته با درایت و مدیریت بالای خود مطالبات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را از موسسات و آموزش عالی کشور به خوبی برآورده سازد و رشد و توسعه این دانشگاه را در همه جوانب رقم بزند.


وی رشد تحصیلات تکمیلی، طرح سامانه آزمایشگاههای آزاد (سا‌ها)، طرح‌های ماندگار فرهنگی وتاسیس شرکت‌های دانش بنیان را از گنجینه‌های بزرگ این دانشگاه در عرصه علمی پژوهشی دانسته و افزوده است: پیش بینی افق‌های روشن این دانشگاه هر روز بهتر از دیروز نمایان می‌شود و به طور مستمر درحال محقق شدن است.


وی با آرزوی موفقیت و سربلندی به یکایک دانشجویان از آنان خواست تا با پشتکار، تلاش و همت مدارج علمی را پشت سر گذارند و بتوانند درهمه عرصه‌های خدمت به این سرزمین موفق و پیروز باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته