دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

افتتاح نمایشگاه «ذهن بی انتها» تا «سلامت» در واحد بجنورد

معاون پژوهش و فناوری واحد بجنورد از افتتاح دو نمایشگاه «ذهن بی‌انتها» و «سلامت» به مناسبت هفته پژوهش و به همت انجمن‌های علمی دانشجویی در واحد بجنورد خبر داد.
کد خبر : 54381

دکتر محمد ضمیریان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: به مناسبت هفته پژوهش به همت حوزه پژوهش و فناوری و انجمن علمی گروه روانشناسی نمایشگاه «ذهن بی انتها» با حضور مسئولین و دانشجویان افتتاح شد.


وی با توجه به غرفه های موجود در این نمایشگاه اظهار کرد: اعضای انجمن علمی روانشناسی در این نمایشگاه در قالب 11 غرفه با موضوعات هوش و سنجش، دسته بندی اختلالات، جملاتی از بزرگان روانشناسی، کافه کتاب، تفسیر نقاشی کودکان و ..... در راستای فرهنگ سازی، آشنایی دانشجویان با کاربردهای روانشناسی در زندگی و راه های موفقیت خدماتی به دانشجویان ارائه خواهند داد.


رئیس شورای پژوهش و فناوری خراسان شمالی با توجه به افتتاح نمایشگاه سلامت گروه پرستاری خاطرنشان کرد: انجمن علمی رشته پرستاری نیز در راستای برگزاری برنامه های متنوع هفته پژوهش نمایشگاهی با موضوع«سلامت» در دانشکده پرستاری برپا کردند که در این نمایشگاه نیز خدماتی از جمله اندازه گیری قند و فشار خون، شاخص توده بدنی از سوی دانشجویان ارائه خواهد شد و همچنین در بخش تئوری و آموزشی با تهیه پمفلت هایی آموزش هایی در زمینه بیماری دیابت، بیماری های قلبی، استرس و اضطراب، اعتیاد به بازدیدکنندگان داده خواهد شد.


دو نمایشگاه «ذهن بی انتها» و «سلامت» تا پایان هفته پژوهش برای بازدید عموم دایر خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته