دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آذر 1399 - 18:11
همتی مطرح کرد؛

تقویت تجهیزات همه پایگاه‌های امدادی هلال احمر تا پایان سال/ راه اندازی ۳۷ هزار خانه هلال

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: تا پایان سال جاری تجهیزات همه پایگاه‌ها تقویت خواهند شد.
کد خبر : 543741
3604736.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، کریم همتی در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان در محل ساختمان صلح بیان کرد: با توجه به وسعت موقوفات هلال احمر رفسنجان، ضرورت ساماندهی این املاک ارزشمند با هدف اجرای نیات واقفین در هلال احمر در اولویت است.


وی با اشاره به انتخاب و معرفی هیئت اجرایی موقوفات هلال احمر استان کرمان افزود: با جدیت و پیگیری اعضا تا پایان سال جاری ساماندهی اولیه این املاک انجام خواهد شد.


رئیس جمعیت هلال احمر در ادامه با اشاره به نقش استانداران در شورای برنامه ریزی خاطرنشان کرد: ۳۷ هزار خانه هلال با تمرکز بر فعالیت نیروهای داوطلب در سطح کشور در حال راه اندازی است. آموزش و افزایش تاب آوری روستاییان در برابر حوادث از اهداف راه اندازی و فعالیت خانه‌های هلال است.


همتی با اشاره به اهمیت فعالیت پایگاه‌های امداد و نجات افزود: تا پایان سال جاری تجهیزات همه پایگاه‌ها به‌روزرسانی و تقویت خواهند شد.


وی به تقویت و راه اندازی مراکز جامع بهداشتی، درمانی و توانبخشی اشاره کرد و گفت: درآمدهای داخلی جمعیت هلال احمر با توجه به شیوع کرونا آسیب دیده است و بر اساس ماده ۱۷ درآمدی جمعیت، توجه نمایندگان مجلس به این موضوع می‌طلبد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته