دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آذر 1394 - 17:00

سازمان میراث فرهنگی میزبان نمایشگاهی از زیورآلات سنتی میناکاری

مجموعه‌ای از زیوآلات سنتی و دست ساخته با روش میناکاری بر روی شیشه راضیه حبیبی در قالب نمایشگاهی 5 روزه در محل ساختمان شماره یک سازمان میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری به نمایش درآمده است.
کد خبر : 54367

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، این نمایشگاه از سوی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی در راستای برنامه‌های ترویجی صنایع دستی برگزار شده است.


همچنین، در این نمایشگاه آثار راضیه حبیبی هنرمند جوان کشورمان که به روش میناکاری روی شیشه ساخته شده‌اند از نظر فرم و تزیینات بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته‌اند. آثاری که از نظر تزییات و رنگ دارای تنوع قابل توجهی هستند.


راضیه حبیبی دارای تحصیلات کارشناسی صنایع دستی است که در سال 1393 موفق به دریافت نشان ملی مرغوبیت برای این زیورالات ابداعی خود شده‌اند. نمایشگاه این بانوی هنرمند به همت اداره کل توسعه و ترویج معاونت صنایع دستی و در راستای معرفی و ترویج هنرمندان صنایع دستی و ظرفیت‌های رشته‌های مختلف این حوزه است.


این نمایشگاه شنبه 14 آذر ماه 94 آغاز و تا چهارشنبه 18 آذرماه ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت 8:30 تا 15:30 به ساختمان شماره 1 سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری واقع در خیابان آزادی تقاطع یادگار امام مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته