دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آنا بررسی می‌کند؛

مهمان ناخوانده در کورس قهرمانی سری A ایتالیا/ غول‌های کالچو نگران رقابت با پدیده فصل

ساسولو مهمان ناخوانده‌ای در کورس قهرمانی این فصل سری A ایتالیا بوده که غول‌های کالچو را نگران کرده است.
کد خبر : 543471
03.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال ساسولو پدیده این فصل رقابت‌های سری A ایتالیا بوده و در پایان هفته هشتم بدون آنکه متحمل شکستی شود با کسب 18 امتیاز در رده دوم ایستاده است.


شاگردان «روبرتو دی زربی» در کورس قهرمانی با میلان صدرنشین، رم، یوونتوس و اینتر قرار گرفته‌اند و در تلاش هستند تا پایان فصل یکی از مدعیان قهرمانی باقی بمانند. جالب اینکه در آخرین هفته از سری A ایتالیا این تیم پیش از آنکه بازی میلان برگزار شود به صدر جدول هم صعود کرد اما ناپولی نتوانست میلان را متوقف کند و بار دیگر روسونری به صدر جدول صعود کرد.


رمز موفقیت ساسولو سؤال بسیاری از علاقه‌مندان به مسابقات سری A بوده و این در حالی است که شاخص‌ترین بازیکن این تیم فرانچسکو کاپوتو محسوب می‌شود که در اولین بازی خود در ماه گذشته برای تیم ملی ایتالیا کوفق به گلزنی شد. با این وجود سرمربی ساسولو معتقد است تمامی بازیکنان در موفقیت تیمش نقش داشته‌اند. نکته مهم درباره ساسولو این است که این تیم در مسیر قهرمانی کالچیو قرار گرفته و می‌خواهد اتفاق بزرگی را رقم بزند.


دی زربی از سال 2018 که سرمربی ساسولو شده تقریباً همه موارد برای موفقیت این تیم را کنترل کرده و می‌خواهد رتبه‌ای به مراتب بهتر از پنجمی را که درخشان‌ترین عنوان ساسولو بوده برای این تیم کسب کند. این مربی جویای نام 41 ساله در فوجیا عملکرد بسیار خوبی داشت و این تیم را به حضور در سزوحی عالی‌تر نزدیک کرد، در پالرمو دوره‌ای کوتاه و ناموفق داشت اما بنونتو را از افت نجات داد و در ساسولو نبوغ مربیگری‌اش را نشان داده است.


سرمربی ساسولو که به خاطر نمایش خوب تیمش مورد تعریف و تمجید پپ گواردیولا قرار گرفته، در پاشه به این موضوع که با چه روشی توانسته تیمش را متحول کند، اعلام کرده «من هیچ رازی ندارم.» دی زربی هدف مشخصی دارد و حداکثر تلاش خود را خواهد کرد تا در مصاف با غول‌های فوتبال ایتالیا اتفاقی بزرگ را رقم بزند و نامش را ماندگار کند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته