دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت‌الاسلام هاشمی‌پور اعلام کرد؛

ابتکار دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج‎ در برگزاری جلسه هفتگی تفسیر قرآن

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جلسه هفتگی تفسیر قرآن استادان و کارکنان دانشگاه در بستر فضای مجازی و ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.
کد خبر : 543412
54747.jpg

حجت‌الاسلام سیدحکمت‌الله هاشمی‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در یاسوج درباره برگزاری جلسه هفتگی تفسیر قرآن  اظهار کرد: این جلسات که به مدت چهار سال در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج و به‌صورت محفل انس با قرآن هر هفته به میزبانی علاقه‌مندان قرآنی از استادان و کارکنان دانشگاه در منازل آنان برگزار می‌شد، پس از شیوع ویروس کرونا در بستر فضای مجازی و ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.


وی افزود: این جلسات پس از شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بود؛ اما با پیگیری‌های انجام‌گرفته و ایجاد بسترهای مناسب در فضای مجازی و با همکاری ویژه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج مجدداً آغاز و از ویژگی‌های آن حضور علما و استادان برجسته قرآنی در این جلسات است.


مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آخرین جلسه برگزار شده تفسیر موضوعی قرآن مجید آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک حسینی نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری به تفسیر موضوعی قرآن پرداخته و با پاسخگویی به سؤالات قرآنی استادان دانشگاه به این محفل قرآنی رونق خاصی بخشید.


انتهای پیام/4121/4062/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب