دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آذر 1399 - 12:55
دادستان کرمانشاه در گفتگو با آنا مطرح کرد؛

آخرین جزئیات پرونده «آسیه پناهی»/ معاون اجرائیات شهرداری کرمانشاه در تسریع مرگ تاثیر داشت

دادستان کرمانشاه گفت: معاون اجرائیات شهرداری کرمانشاه در مرگ مرحومه آسیه پناهی 10 درصد مقصر شناخته شد و همچنین به دلیل حمل غیر مجاز اسپری اشک‌آور محکوم و موظف به پرداخت 10 درصد دیه شد.
کد خبر : 543407
آسیه اسحاقی.jpg

شهرام کرمی در گفتگو با خبرنگار  قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا،  در مورد آخرین اخبار از پرونده مرگ مرحومه آسیه پناهی، زن آلونک‌نشین در شهرک فدک کرمانشاه اظهار کرد: در جریان پرونده مرحومه آسیه پناهی قرار جلب برای محاکمه و کیفرخواست صادر شد و در نهایت توسط دادگاه یک فرد خاطی  در عوامل اجرائیات در شهرداری کرمانشاه به حبس محکوم شد.


وی افزود:  معاون اجرائیات شهرداری به پرداخت جریمه و حبس محکوم شد و بنا به اینکه حبس متهم 18 ماه بود شخصا به عنوان دادستان اعتراض کردم و در حال حاضر در مرحله تجدید نظر است.


دادستان کرمانشاه گفت: پس از بررسی‌های مختلف توسط پزشکی قانونی فوت این خانم بر اثر سکته قلبی شناخته شد که  در نهایت معاون اجرائی شهرداری در تسریع فوت مرحومه پناهی  تاثیر داشت.


وی گفت: در نهایت معاون اجرائیات شهرداری 10 درصد مقصر شناخته و همچنین به دلیل حمل غیر مجاز اسپری اشک آور غیر مجاز محکوم و موظف به پرداخت 10 درصد دیه شد.


کرمی بیان کرد: معاون اجرائیات شهرداری نیز در همان روز اول  از اجرائیات خلع شد.


 انتهای پیام/4148/پ


 


 


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته