دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برکناری کی‌روش به تعویق افتاد/ سرمربی پرتغالی سرمربی کلمبیا ماند

فدراسیون فوتبال کلمبیا جانشینی برای کارلوس کی‌روش ندارد و مربی پرتغالی کماکان هدایت تیم ملی این کشور را بر عهده دارد.
کد خبر : 543406
5c5c94926943a.r_1606287609879.0-63-2606-1366.jpeg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی کلمبیا با مربیگری کارلوس کی‌روش پس از کسب 4 امتیاز در دو دیدار ابتدایی انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی در مصاف خانگی با اروگوئه شکست 3 بر صفر و در خانه اکوادور 6 بر یک شکست خورد تا دو باخت تاریخی را به دست آورد تا احتمال برکناری سرمربی پرتغالی به شدت افزایش یابد.


نشریه «futbolred» اعلام کرد در بحبوحه برکناری استراتژیست پرتغالی از تیم ملی کلمبیا آلوارو گونزالز آلزاته نایب رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا و عضو کمیته اجرایی این فدراسیون در گفتگو با پرتال «گل کاراکول» گفته که تصمیمی در مورد کی‌روش اتخاذ نشده و امیدوار است که در هفته‌های آینده (انتظار می‌رود در اول دسامبر باشد) نتیجه‌گیری شود.


پس از دور رفت مقدماتی که تیم ملی کلمبیا 0-0 با اروگوئه و 6-1 با اکوادور سقوط کرد ، آینده مربی کارلوس کی روش به فرماندهی سه رنگ در "ما خواهیم دید" باقی ماند ، بنابراین شایعات در هنگام عزیمت و جایگزینی او در آینده قویتر و قویتر می شوند.


مدیر اجرایی گفت: کی روش هنوز سرمربی تیم ملی کلمبیا به شمار می‌رود و هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است. در جلسه بعدی کمیته اجرایی موضوع را بررسی خواهیم کرد و گزارش وی را دریافت خواهیم کرد.


گونزالز آلزاته اطمینان داد که در حال حاضر هیچ نامزدی برای جایگزینی کی‌روش که هنوز در خاک کلمبیا است، وجود ندارد. وی اظهار کرد: از آنجا که کی‌روش هنوز به‌عنوان مربی تیم ملی کلمبیا مشغول به کار است، ما نمی‌توانیم در مورد نامزدها صحبت کنیم و تا آنجا که می‌دانم در حال حاضر گزینه‌ای نداریم.


فدراسیون فوتبال کلمبیا با توجه به غرامت 2 میلیون دلاری موجود در قرارداد کارلوس کی‌روس و اینکه او حاضر به دادن تخفیف و دریافت اقساطی ندارد، برای برکناری سرمربی پرتغالی با مشکل مواجه است.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته