دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تاکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی بر ضرورت تکریم دانشجویان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در پیامی به مناسبت روز دانشجو با تاکید بر ضرورت تکریم دانشجویان متعهد کشور عزیزمان یاد و خاطره شهیدان قندچی ؛ بزرگ نیا و شریعت رضوی و شهدای گرانقدر هسته ای را گرامیداشت.
کد خبر : 54330

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در پیام دکتر علیرضا حسنی آمده است: شصت و دو سال پیش که خون پاک سه دانشجوی متعهد و آگاه (شهیدان مصطفی بزرگ نیا ؛ احمد قندچی، مهدی شریعت رضوی) در صحن دانشگاه بر زمین ریخت نخستین شکوفه های بصیرت و آزادی خواهی دانشجویان جوانه زد.


اینجانب ضمن درود بر روان تابناک این سه دانشجوی شهید و ادای احترام به شهدای عزیز هسته ای فرارسیدن شانزدهم آذرماه که فرصت ارزشمندی برای ارج گذاری به مقام والای دانشجویان عزیز و متعهدمان است را به حضور این عزیزان آینده ساز تبریک می گویم.


بدون شک تنها راهی که کشور عزیز مارا به اوج قله‌های دانش و کسب مقام مرجعیت علمی رهنمون خواهد شد تحقق و اجرای منویات مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای به ویژه تاکیدات اخیرشان در دیدار با دانشگاهیان است.


بنابراین از دانشجویان مومن، متعهد و انقلابی که چشم و چراغ آینده میهن اسلامی هستند تمنا دارم که در مسیر متعالی کسب علم و معرفت و تقوا و فضایل پاک اخلاقی و دانش و مهارت‌های نوین لحظه ای از تلاش و حرکت مجاهدانه غفلت نکنند و با بهره برداری بهینه از امکانات علمی و آموزش گسترده ای که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم شده است در مسیر متعالی رسیدن به قله رفیع بندگی که تاج شرف انبیاء،اولیا و اوصیا الهی بوده است بیش از بیش تلاش کنند تا بتوانند طوق بندگی خداوند سبحان را زینت بخش خویش قرار دهند و با نفی تمامی الهه‌ها (لا اله) در مسیر توحید ناب (الا الله) گام بردارند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته