دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آذر 1399 - 17:30

برگزاری کلاس‌های آموزشی کبدی برای اولین بار در ایران

رئیس آموزش و استعدادیابی کبدی شمال‌شرق استان تهران از برگزاری کلاس‌های آموزشی و صدور مدارک مربیگری بین‌المللی برای اولین بار در ایران خبر داد.
کد خبر : 543240
04.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علیرضا عباسی رئیس آموزش و استعدادیابی کبدی شمال‌شرق استان تهران بیان کرد: تعامل بسیار خوبی با رئیس کمیته بادی بیوتی بلی جنوب‌شرق استان تهران، و نماینده کشور گرجستان برای برگزاری کلاس‌های آموزشی کبدی در ایران انجام شد.


وی افزود: در این جلسه که با حضور اعضای هیئت کبدی شمال‌شرق استان تهران اعم از خانم محمدزاده ریاست محترم، آقای فرد مربی و داور بین‌المللی، خانم خانی نایب رئیس کمیته استعدادیابی هیئت کبدی و آقای محمدرضا قربانی رئیس کمیته بادی بیوتی بلی جنوب‌شرق استان تهران و نماینده  کشور گرجستان  صورت گرفت، قرار شد برای اولین بار در ایران مدارک بین‌المللی از کشور گرجستان برای علاقه مندان صادر شود. در این امر با توجه به ارزش‌گذاری اولویت با مربیا ، ورزشکاران قهرمان و ملی و در آخر افراد عادی که  نمره آنها در کلاس‌های آموزشی به حدنصاب برسد مدرک صادر خواهد شد.


عباسی افزود: پیش نیاز تمامی مدارک مربیگری رشته‌ها، مدرک آمادگی جسمانی می‌باشد که طبیعتاً مربیان ما از این قضیه استثنا نخواهند بود.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته