دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
داوری:

گسترش تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد متناسب با ظرفیت‌های عظیم این مجموعه بوده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان گفت: گسترش کمی تحصیلات تکمیلی در واحدهای دانشگاه آزاد متناسب با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های واحدها بوده و مسئولان این دانشگاه بدون توجه به برخی غرض ورزی‌های سیاسی به دنبال پیشرفت و توسعه آن هستند.
کد خبر : 54315

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حسن داوری به مناسبت روز دانشجو در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بزرگترین دستاوردهای جمهوری اسلامی و یادگار بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی بوده و امروز به عنوان یک دانشگاه تاثیرگذار در جهان اسلام مطرح است.


رئیس واحد رودان با توجه به اینکه عده‌ای به دلیل غرض ورزی شخصی می‌خواهند جلوی پیشرفت دانشگاه را بگیرند، یادآور شد: قطار توسعه دانشگاه با مدیریت صحیح و کارآمد با سرعت در حال حرکت است.


وی با توجه به حمایت قاطبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی از طرح گسترش تحصیلات تکمیلی در واحدهای دانشگاه آزاد، تصریح کرد: گسترش تحصیلات تکمیلی در اقصی نقاط کشور موجی از شادابی و امید در جامعه ایجاد کرده که این موضوع یکی از بزرگترین دستاوردهای این مجموعه است.


داوری با توجه به سیاست‌های ابلاغی از طرف رهبر معظم انقلاب درباره توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و اقتصاد مقاومتی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای توصیه‌های مقام معظم رهبری اجرای طرح‌های اقتصاد دانش‌بنیان را در دستور کار قرار داده و سرمایه‌گذاری خوبی در زمینه اجرای این طرح‌ها انجام داده است.


وی با توجه به اینکه اجرای منویات رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد دانش‌بنیان بدون گسترش کمی و کیفی تحصیلات تکمیلی امکان پذیر نیست خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی تمامی استانداردهای گسترش تحصیلات تکمیلی را دارد و سهم عمده ای از تولید علم در کشورهای جهان اسلام بنا بر آمارهای پایگاههای معتبر علمی به این دانشگاه اختصاص دارد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته