دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

افتتاح نمایشگاه عکس عاشورایی به مناسبت 16 آذر در واحد بندرعباس

به همت کانون دانشجویی، فرهنگی و اجتماعی مکران دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس، نمایشگاه عکس عاشورایی با عنوان «دستان یاریگر» با حضور رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، مسئولان، کارکنان و جمعی از دانشجویان هنرمند در محل گلزار شهدای گمنام این واحد دانشگاهی افتتاح شد.
کد خبر : 54296

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در آیین افتتاحیه نمایشگاه عکس عاشورایی با گرامیداشت روز دانشجو گفت: 16آذر روز مقاومت تاریخی و روز دانشجو ، نماد تجلی بصیرت و مظهر ایثار و استقلال و آزادی است .


محسن دهقانی به تصویر در آوردن فرهنگ و هنرناب اسلامی در قالب عکس آن هم در فضای معنوی کاری ارزشمند و نیکو دانست و افزود: حمایت وتقویت کانون های دانشجویی در اجرای برنامه های فرهنگی از اولویت های این دانشگاه محسوب می شود و امید است تا با مشارکت اکثریت دانشجویان شاهد هنر نمایی جوانان در این عرصه باشیم.


وی ضمن قدردانی از زحمات برپا کنندگان این نمایشگاه گفت: برگزاری نمایشگاه با چنین موضوعی موجب می شود تا مراسم ها و آیین های مذهبی بومی استان ماندگار و به نسل های آینده منتقل شود.


تمامی آثار این نمایشگاه مربوط به علی دهقان دانشجوی هنرمند و خوش ذوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس است که تا تاریخ چهارشنبه 18 آذر ماه، همه روزه از ساعت 10 الی 19 برای بازدید علاقه مندان، برقرار است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته