دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آذر 1399 - 16:42
از سوی سازمان سنجش؛

شرایط ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور اعلام شد/ ثبت‌نام از 9 آذرماه

سازمان سنجش آموزش کشور شرایط ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور را اعلام کرد.
کد خبر : 542938

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن‌ماه سال 1399 (نوبت بیست و یکم) می‌توانند از روز 5 آذرماه در این آزمون ثبت‌نام کنند.


علاقه‌مندان باید به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند. مهلت ثبت‌نام در روز چهارشنبه 12 آذرماه به پایان می‌رسد. لذا متقاضیانی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی هستند، می‌توانند در این آزمون ثبت‌نام کنند.


شرایط ثبت‌نام


هر متقاضی بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون می‌تواند در یک کد رشته امتحانی ثبت‌نام و در آزمون مربوط شرکت کنند.


متقاضیان ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را مطالعه کنند و در صورت واجد شرایط بودن شخصاً به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند. دفترچه راهنمای ثبت‌نام هم‌زمان با شروع ثبت‌نام در روز چهارشنبه 9 آذرماه در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در دسترس خواهد بود.


هزینه ثبت‌نام در این آزمون 950 هزار ریال است که داوطلبان می‌توانند از طریق کارت‌های عضو شبکه شتاب پرداخت کنند.


زمان توزیع کارت اینترنتی، برگزاری و محل آزمون


بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن‌ماه سال 1399 (نوبت بیست و یکم) در روز جمعه 17 بهمن ماه برگزار خواهد شد. متقاضیان از روز سه‌شنبه 14 بهمن ماه تا روز پنجشنبه 16 بهمن ماه می‌توانند با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان پرینت کارت و راهنمای شرکت در آزمون را دریافت کنند.


محل آزمون متقاضیان بر اساس استان و شهرستان انتخابی تعیین می‌شود.


نکات و توصیه‌های مهم


با توجه به تأثیر 20 درصدی معدل دوره کارشناسی، اکیداً توصیه می‌شود که متقاضیان، معدل دوره کارشناسی خود را با توجه به توضیحات مندرج در دفترچه با دقت درج کنند. معدل کارشناسی تراز شده و میانگین وزنی آن‌ها تأثیر 20 درصدی در نمره کل متقاضیان خواهد داشت.


داوطلبان در انتخاب کد رشته امتحانی و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود دقت کنند؛ پس از دریافت کد پیگیری 16 رقمی در این خصوص، به درخواست‌های متقاضیان مبنی بر اصلاح یا جابجایی ترتیب اثر داده نخواهد شد.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته