دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در جمع دانشجویان

کمالیان: دانشجو رکن اصلی توسعه و تعالی جامعه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به مناسبت روز دانشجو با حضور در جمع دانشجویان واحد زاهدان تأکید کرد: دانشجویان بازوان توانمند و رکن اصلی توسعه و تعالی هر جامعه هستند.
کد خبر : 54291

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر امین‎رضا کمالیان به مناسبت روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان حضور یافت و ضمن تبریک این روز و اهدای گل به دانشجویان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان با داشتن دانشجویان توانمند و بااستعداد نقش مهمی در پیشرفت علمی، پژوهشی، فرهنگی و اقتصادی جامعه ایفا کرده است.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با تأکید بر نقش محوری دانشجویان در راستای ارتقاء کشور در همه‎ی زمینه‎ها عنوان کرد: تلاش مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی بر این است که محیطی آرام، مناسب و شایسته دانشجویان پویا و کوشای این مجموعه عظیم دانشگاهی فراهم کرده تا این عزیزان بتوانند با فراغ بال به انجام فعالیت‎های علمی و پژوهشی بپردازند.



کمالیان با بیان اینکه نقش شما دانشجویان به عنوان نیروی متخصص جامعه در کیفی‎سازی و توسعه جامعه بی‎بدیل است، عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن بیش از یک میلیون و 700 هزار دانشجو دارای توان بسیار زیادی در راستای دست یابی به اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان افزود: یک جامعه زمانی موفق خواهد بود که شرایط رشد و تعالی دانشجویان را فراهم‌ کرده باشد و این امر با برنامه‌ریزی دقیق، استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود و روی آوردن به پژوهش و تحقیق میسر می‎شود.


در ادامه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با حضور در کلاس درس این روز را به دانشجویان تبریک گفت و دانشجویان مشکلات، نظر و پیشنهادهای خود را بیان کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته