دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آذر 1394 - 16:27

دومین روز مسابقات هندبال دانشجویان پسر دانشگاه‌ ازاد اسلامی استان سمنان با پیروزی میزبان برگزار شد

تیم سمنان در دومین روز مسابقات هندبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی سمنان توانست تیم مدعی شاهرود را با شکست روبرو کند.
کد خبر : 54288

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در دیدار پربرخورد و نزدیک دو مدعی اصلی قهرمانی این مسابقات یعنی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و سمنان میزبان مسابقات این تیم سمنان بود که توانست با درخشش دروازبان صاحب‌نام خود از حریف پیشی بگیرد.


سید آرش رئوفی دروازبان تیم سمنان که سابقه دعوت به تیم ملی هندبال کشور را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد با درخشش در این دیدار بار‌ها مانع گلزنی حریف شد تا سمنان در سایه درایت و هوش مربی و سختکوشی بازیکنان خود بتواند با نتیجه ۲۰ بر ۱۷ حریف خود را شکست دهد.


این دیدار در نیمه نخست با نتیجه مساوی به پایان رسیده بود اما در خاتمه صدای سوت داور حکم به دومین پیروزی سمنانی‌ها در این دوره از مسابقات داد. شاهرودی‌ها در روز نخست با قرعه استراحت روبرو شده بودند.


پیش از این دیدار هم تیم گرمسار، تیم مهدیشهر را با حساب ۲۲ بر ۷ شکست داده بود. این مسابقات امروز در دو نوبت صبح و عصر ادامه می‌یابد و سمنان در صورت پیروزی در دیدار‌های باقی مانده می‌تواند ضمن کسب عنوان قهرمانی خود را به عنوان نماینده استان در مسابقات سراسری هندبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی معرفی کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته