دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آذر 1399 - 11:30

زرشان؛ پلتفرم خرید زعفران عمده و فله ای

خرید زعفران عمده، یکی از مهم ترین فعالیت ها، برای کسانی است که می خواهند در بازار های داخلی و خارجی فعالیت کنند. طبیعتا هر چقدر که این خرید بهتر انجام شود، آن فرد یا شرکت سود و رضایت بیشتری را خواهد داشت. زرشان سعی می کند تا فعالیت های شما با آرامش بیشتر و ریسک کمتری انجام شود.
کد خبر : 542811
image_0813a5dad0609c381d9e394fbe8ac5d307e082ab.jpg

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، خرید زعفران عمده و فله ای جزو مهم ترین فعالیت هایی است که شرکت ها وافراد فعال زعفرانی انجام می دهند. برای این شرکت ها (ویا افراد) خیلی مهم است که بهترین کیفیت را با قیمتی مناسب خریده باشند. زرشان و کشاورزهای زعفران، سعی کرده اند تا با حذف واسطه ها و تضمین کیفیت زعفران (با کمک برگه آزمایش زعفران)، خرید زعفران عمده را راحت تر و دلنشین تر کنند. در ادامه توضیح می دهیم که نحوه کار زرشان به چه صورت است و چگونه کار می کند.


خرید زعفران عمده و فله ای با زرشان


زرشان؛ سایت خرید زعفران عمده و فله ای


زرشان از تیمی تشکیل شده که اعضای آنها، اصالتا اهل شهر زعفران هستند. کشاورزان زعفران در زرشان ثبت نام می کنند و زعفرانشان را به مردم معرفی می کنند. البته هر زعفران و یا هر کشاورزی نمی تواند در زرشان فعالیت کند. فرایند ثبت نام کشاورزها پارامترهای مختلفی دارد، اطلاعات و سابقه کشاورزی او، خوشنام بودن کشاورز در روستا یا محله و میزان کیفیت یک نمونه تصادفی از زعفرانش (بر اساس برگه آزمایش زعفران) از فاکتورهای موثر در شروع همکاری زرشان با آن کشاورز است.


تضمین کیفیت و قیمت در زرشان


به طور کلی، وقتی می خواهیم درباره قیمت چیزی صحبت کنیم، نمی شود که بدون درنظر گرفتن کیفیت، قیمتش را قضاوت کرد.


اجازه بدهید با یک مثال شروع کنیم. زعفران انواع مختلفی دارد یکی از این مدل های زعفران که اکثرا آن را می شناسند، سرگل است (که آن هم باز مدل های مختلفی دارد). شاید خرید سرگل با قیمت مثلا گرمی ۵۰۰ تومن خرید فوق العاده باشد، اما یک مدل دیگر سرگل، قیمت گرمی ۲۰۰ تومان هم برایش زیاد باشد، با اینکه هر دوی آنها از یک نوع زعفران (سرگل) هستند! در اصل چیزی که مهم است، اینست که با چه قیمتی، چه کیفیتی را خرید می کنید. (سرگل داریم تا سرگل)


در ادامه این نوشته توضیح می دهیم که زرشان چگونه بهترین کیفیت را با قیمت معقول تضمین می کند.


روش تضمین کیفیت زرشان در خرید زعفران عمده


هر کسی یک برداشتی از کیفیت دارد. بعضی ها عطر و بوی زعفران را ملاک قرار می دهند و بعضی ها رنگ روشنش را. بعضی ها صاف بودن زعفران را دوست دارند و بعضی ها درشت بودنش را. البته که تمام این فاکتورها مهم هستند، اما اگر این کیفیت را بتوان به روشی رسمی تر و قطعی تر اثبات کرد، کمک خوبی است برای کسانی که قصد خرید زعفران عمده و فله ای دارند. آزمایش کردن زعفران قطعا یکی از بهترین راه حل هایی است که باعث روشن شدن کیفیت زعفران و افزایش اطمینان خاطر می شود.


همانطور که برای تشخیص سلامتی ما آدمها، آزمایش های مختلفی مثل خون و کشت خون می تواند انجام شود، بر روی زعفران هم می شود آزمایش انجام داد! برگه آزمایش زعفران، کیفیت آن را با عدد و رقم نشان می دهد. اگر زعفرانی کیفیت بدی داشته باشد، با عدد و رقم همه چیز را نشان می دهد.


به علاوه همانطور که در مدل کسب و کار زرشان مشخص است، تا حد ممکن سعی شده تا واسطه های زعفرانی حذف شوند. کم شدن واسطه ها باعث جلوگیری از افت کیفیت زعفران می شود. هر کشاورزی سعی می کند تا با جنس و کیفیت خوب زعفرانش، بیشتر بر سر زبان ها بیفتد و نتیجتا بیشتر فروش داشته باشد. زیرا هر زعفرانی در زرشان قابلیت رهگیری دارد!


نمونه برگه آزمایش زعفران کشاورزهای زرشان


(در قسمت برگه آزمایش زعفران تمام پارامترهایی که در این برگه می بینید را کامل و مفصل توضیح داده ایم)


چگونه زرشان بهترین قیمت را برای خرید، تضمین می کند؟


قیمت؛ اگر مهم ترین فاکتور برای خرید زعفران عمده و فله ای نباشد، قطعا یکی از مهم ترین فاکتورها است. وقتی که برگه آزمایش زعفران، کیفیت آن را کاملا مشخص کرد، حالا راحت تر می شود درباره قیمت آن صحبت کرد. چون همانطور که گفتیم، باید ببینیم که چه کیفیتی را با چه قیمتی خرید کرده ایم.


قیمت زعفران را با یک جست و جوی ساده در اینترنت می توان متوجه شد، از طرف دیگر قدرت رنگ دهی هر مدل زعفران هم مشخص است‌‌ (مثلا قدرت رنگ دهی زعفران سرگل ممتاز باید بالای ۲۲۰ باشد). با کنار هم گذاشتن این اعداد، آن زعفران قیمت گذاری می شود.


به هین نکته توجه کنید که حذف هر یک واسطه در حوزه زعفران، به معنای حفظ بیشتر کیفیت و قیمت آن است، زیرا هر یک مثقال زعفرانی که از فروشگاه محله تان خرید می کنید، در بعضی از اوقات دو تا سه واسطه را گذرانده تا به شما رسیده! (این را مقایسه کنید با سیستم کسب و کار زرشان).


به عبارت دیگر در مدل قیمت گذاری زرشان سعی شده تا کسی که قصد خرید زعفران عمده و فله ای دارد، اندازه کیفیت آن زعفران هزینه کند و نه بیشتر.


نتیجه گیری:


خرید زعفران عمده، یکی از مهم ترین فعالیت ها، برای کسانی است که می خواهند در بازار های داخلی و خارجی فعالیت کنند. طبیعتا هر چقدر که این خرید بهتر انجام شود، آن فرد یا شرکت سود و رضایت بیشتری را خواهد داشت. زرشان سعی می کند تا فعالیت های شما با آرامش بیشتر و ریسک کمتری انجام شود.


هدف ما این بود تا شما را بیشتر از قبل با خرید عمده زعفران و روش کسب و کار زرشان آشنا کنیم. هر سوال یا پیشنهادی که درباره روش کسب و کار و یا صادرات زعفران داشتید، می توانید از طریق شماره زیر با ما در ارتباط باشید.


02171053186


انتهای پیام/ر


انتهای پیام/

برچسب ها: زعفران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته