دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آذر 1394 - 16:37

دلجویی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان از دانشجوی جانباز 70 درصد همزمان با روز دانشجو

همزمان با روز دانشجو دکتر آرین ساطعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با حضور در خودروی جانباز70 درصد دفاع مقدس از این دانشجو و جانباز سرافراز دفاع مقدس دلجویی کرد.
کد خبر : 54271

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گرگان، دکتر آرین ساطعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان به همراه مدیر حراست و دبیر شاهد و ایثارگر واحد ضمن حضور در خودروی دانشجوی جانباز سید جمال حسینی دنگلانی با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.


ساطعی در این دیدار، جانبازان را نماد واقعی امنیت و مایه افتخار و برکت کشور عنوان و اظهار کرد: خدمت به جانبازان و خانواده معظم شاهد توفیقی است که در این دوره نصیب شده است و در این راه حداکثر تلاش دانشگاه صرف این امر خواهد شد.


ساطعی افزود: حضور در کنار جانبازان موجب آرامش خاطر و یادآوری دوران دفاع مقدس و ترویج روحیه ایثار، تلاش خستگی ناپذیر و جانفشانی در راه اهداف مقدس نظام اسلامی می‌شود.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان اظهار کرد: حضور جانبازان و خانواده های شاهد و ایثارگر در دانشگاه به عنوان بزرگترین سرمایه معنوی انقلاب و ملت زمینه مناسبی برای ترویج روحیه ایثار و پایداری در قشر دانشجو و دانشگاهی بوده و دلجویی و خدمت به آنان، افتخاری بزرگ برای جامعه دانشگاهی و فرصتی برای ادای دین به ارزش های انقلاب است.


سید جمال حسینی دنگلانی جانباز قطع نخاع 70 درصد دفاع مقدس نیز در این دیدار با قدردانی از حضور دکتر ساطعی و انتخاب روز دانشجو برای این دیدار به بیان مشکلات پیش روی جانبازان برای حضور در دانشگاه پرداخت و اظهار داشت: فضای فرهنگی مناسب دانشگاه آزاد اسلامی گرگان زمینه تشویق حضور دانشجویان جانباز را در کلاس های درس بیش از بیش فراهم می کند .


حسینی با توجه به بخشنامه های دانشگاه برای عدم ضرورت حضور جانبازان قطع نخاع در کلاس های درس افزود:با کمی مساعدت دانشگاه شرایط حضور جانبازان با درخواست شخصی در کلاس های درس بیش از پیش فراهم خواهد شد.


سید جمال حسینی دنگلانی، جانباز 70 درصد و قطع نخاع دفاع مقدس و از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد تربیت بدنی واحد گرگان است.


حسینی در دوران دفاع مقدس پس از حضور در عملیات های مختلف سرانجام در جنگ های نامنظم و برون مرزی قرارگاه رمضان در سلیمانیه عراق به افتخار جانبازی نایل شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته