دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

مربی پرسپولیس: امیدوارم مشکل گلزنی تیم حل شده‌ باشد/ بازیکنان از قوانین باشگاه تبعیت می‌کنند

مربی تیم پرسپولیس گفت: در اردوی کیش تمرینات ویژه‌ای بر روی مهاجمان درنظر گرفتیم تا مشکلات گلزنی تیم حل شود.
کد خبر : 54263

مصطفی قنبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد اردوی یک هفته‌ای پرسپولیس در کیش اظهار کرد: «با توجه به شرایط آب و هوایی که در روزهای اخیر در تهران بود و مساعد بودن هوای کیش اردوی مناسبی را در این جزیره برگزار کردیم. زمانی که یک تیم در اردو به سر می‌برد همه چیز قابل کنترل است. در اردو خواب بازیکنان و میزان آمادگی جسمانی آنها تحت کنترل بود که این موضوع می‌تواند کیفیت فنی تیم را بالا ببرد. خوشبختانه کادر فنی به اهدافی که برای اردوی کیش درنظر گرفت، رسید و شرایط اردو و نحوه تمرینات مورد قبول سرمربی تیم بود.»


مربی پرسپولیس در مورد مصدومیت چند بازیکن این تیم در اردوی کیش گفت: «زمانی که یک تیم در حال تمرین کردن است این مشکلات پیش می‌آید. در تمرینات کیش‌، عالیشاه و طارمی دچار مصدومیت جزیی شدند که مشکل خاصی ندارند و می‌توانند تیم را همراهی کنند.»


قنبرپور در واکنش به صحبت های نورمحمدی و بنگر مبنی بر اینکه بازیکنان پرسپولیس تا دیروقت بخاطر استفاده از فضای مجازی بیدار هستند، بیان کرد: «برانکو با بچه‌ها به صورت حرفه‌ای برخورد می‌کند و مشکلی از این جهت در تیم وجود ندارد. بازیکنی که در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرین می‌کند، بدنش توانایی ندارد که بخواهد تا دیروقت بیدار باشد. بازیکنان تیم هم طبق قراردادی که با باشگاه دارند به وظیفه خودشان آشنا هستند و از قوانین تیم تبعیت می‌کنند. ضمن اینکه بعد از حذف ناباورانه از جام حذفی همه تیم هم‌قسم شدند که در لیگ قهرمان شوند.»


وی در خصوص مشکل گلزنی پرسپولیس و تمرینات ویژه کادر فنی برای مهاجمان تیم افزود: «در بازی‌های اخیر فرصت‌های زیاد گلزنی را از دست دادیم و همین موضوع باعث شد تا برانکو در اردوی کیش تمرینات ویژه‌ای برای مهاجمان تیم درنظر بگیرد. همچنین در این چند روز روی ضربات پنالتی بازیکنان هم کار شد و امیدواریم در دیدارهای آینده مشکلات گلزنی تیم حل شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته