دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

خطر برکناری کومان از سرمربیگری بارسلونا

بارسلونا با روند فعلی نمی‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و رونالد کومان در خطر برکناری از سرمربیگری قرار دارد.
کد خبر : 542608
2.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، شکست بارسلونا در خانه اتلتیکو مادرید نگرانی‌های هواداران را درباره ادامه فصل افزایش داده است تا جایی که برخی معتقدند این تیم برای کسب سهیمه لیگ قهرمانان اروپا با مشکل مواجه خواهد شد.


نشریه «مارکا» اعلام کرد بارسلونا در مصاف با اتلتیکو مادرید افسرده، دلگیر و دلسرد بازی کرد و مصدومیت جرارد پیکه از ناحیه زانو ادامه فصل را برای بلوگرانا سخت کرده است. تیم رونالد کومان 13 امتیاز از دست داده و اشتیاق لازم برای برنده شدن را نشان نمی‌دهد. این تیم با روزهای طلایی فاصله دارد و لیونل مسی و آنتوان گریزمان هم ترجیح دادند تا پس از بازی سکوت کنند.


با ادامه این روند رونالد کومان اولین قربانی خواهد بود چراکه مدیران بارسلونا می‌دانند عواقب کسب نتایج ضعیف چیست و به همین دلیل برای آنکه به تیمشان شوک وارد کنند، پس از دادن اولتیماتوم به سرمربی هلندی در مرحله بعدی نسبت به اخراج او اقدام خواهند کرد. کومان مربی خونسردی است اما بهتر از هر کسی می‌داند که مسئولیت خطیری بر عهده گرفته است. او تقصیرها را بر گردن گرفته اما اگر نتواند تیمش را در مسیر پیروزی قرار دهد احتمال اخراجش وجود دارد. با روند فعلی امتیازگیری بارسلونا این تیم نمی‌تواند سهیمه لیگ قهرمانان را بگیرد و مدیران نمی‌خواهند چنین فاجعه‌ای برای تیمشان رخ دهد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته