دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در پیامی؛

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.
کد خبر : 542586
سیروس+صابری.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سیروس صابری مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.


متن پیام به شرح زیر است:


«وقتی می‌گوییم "بسیج"، مراد ما فقط یک مجموعه‌ نظامی و ملبس به لباس نظامی و آموزش‌های نظامی نیست، بلکه بسیج، یعنی مجموعه‌ای از انسان‌هایی که نیروی خودشان را به میدان می‌آورند تا در جهاد عمومی کشور و ملتشان در جهت رسیدن به قله‌ها، فعال باشند و با آنها همکاری کنند و در کارشان سهیم باشند، این معنای بسیج است. مقام معظم رهبری»


بسیج، معنایی بلند است که با ظهور اسلام متولد شده، در میان مسلمانان رشد کرده و ریشه‌ای عمیق در مفاهیمی بزرگ چون اتحاد، اخلاص و اراده دارد. تبلور دوباره این مفهوم بلند در عصر حاضر مدیون هوشمندی امام‌خمینی(ره) و عدالت خواهی میلیون ها انسان با ایمان است.


فراگیری تفکر بسیج اگرچه سال‌ها پیش در عرصه دفاع مقدس به حفظ تمامیت ارضی کشور عزیزمان انجامید، اما امروز روحیه بسیجی حاکم بر فعالیت‌های اقتصادی، پیشرفت‌های نظامی و دستاوردهای علمی است که این تلاش‌ها را مقدس کرده و به پیشرفت ایران اسلامی در سطوح جهانی منجر شده است.


دانشگاه آزاد اسلامی نیز که بخش اعظمی از بدنه علمی ایران اسلامی را تشکیل می‌دهد، با معرفی و ترویج روحیه بسیج در جامعه دانشگاهی و تلاش بسیجی در عرصه‌های علمی و فرهنگی در اعتلای این مفهوم بلند نقش به سزایی داشته است.


اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی، هفته بسیج این شجره طیبه و یادگار امام راحل عظیم‌الشان(ره) رابه محضر فرماندهی معظم کل قوا، آحاد مردم بویژه ایثارگران، خانواده معظم شهدا و جامعه دانشگاهی تبریک عرض نموده و امید است با گرامیداشت بسیج در عرصه عمل بر گسترش و تعمیق معنا و مفهوم آن در جامعه علمی و دانشگاهی کشور در جهت پیشرفت ایران اسلامی گام‌های بلندی برداریم.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته