دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در برنامه «دست در دست» مطرح شد؛

توصیه‌های کرونایی لاله اسکندری/ تلخی‌ها و شیرینی‌های یک بیماری برای خانم بازیگر

لاله اسکندری در برنامه شبانگاهی«دست در دست» از تجربه گذراندن دوران قرنطینه و بیماری کرونا گفت.
کد خبر : 542515
0431526e-43dc-407d-88b2-3873ac85fa5d.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا ، لاله اسکندری مهمان جمعه شب برنامه شبانگاهی «دست در دست» بود. او عنوان کرد شکست دادن کرونا به روحیه و انرژی مثبت بیمار و اطرافیانش نیاز دارد و امیدوارم همه بتوانند با قدرت بدنی و انگیزه بالا جزو آن درصدی از مبتلایان باشند که از این بیماری جان سالم به در می‌برند.


لاله اسکندری با بیان اینکه حدود یک ماه پیش به کرونا مبتلا شده، گفت: حدود دو هفته است که از بستر بیماری و قرنطینه خارج شده‌ام. بنابراین قدر سلامتی را بیشتر می‌دانم و اعتقاد دارم بزرگترین نعمت همین سلامتی است.


این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: بحث ناشناخته بودن این بیماری و آمار عزیزان هم ‌وطن از دست رفته، خواه ناخواه باعث نگرانی می‌شود اما پزشکان مدام یادآوری می‌کنند که نباید اضطراب داشت. در حقیقت از این اخبار طی بیماری باید فاصله گرفت و فقط در قرنطینه ماند و روی انرژی‌های مثبت تمرکز کرد تا از این مرحله گذشت.



اسکندری در ادامه افزود: یکی از اتفاقات خوبی که برایم افتاد این بود که متوجه شدم چقدر اطرافیان و دوستانی که حتی سال‌هاست از آنها بی‌خبرم، سلامتیم برای‌شان هنوز مهم است. بیماری من آنها را نگران کرده بود و بنابراین با پیام‌های پر مهر و همدلی‌های مستمر مرا سرشار از حسی خوب کردند، مساله‌ای که در روزمره از آن غافلیم وجود همین دوستان است. قدرت بدنی و روحیه قوی باعث مبارزه بهتر با این بیماری می‌شود.


گفتنی است برنامه «دست در دست» یک قرار پاییزی است که با تهیه موشن‌هایی از شخصیت‌های تاثیرگذار و کسانی که در کار خیر پیش قدم بوده‌اند، برگزاری پویشی مردمی با محوریت ارسال داستان‌هایی با موضوع کرونا به صورت نوشته، فیلم، صدا و اهدای جوایز به آثار برگزیده همچنین گفتگوهایی صمیمی و شنیدنی، به پررنگ تر کردن همدلی و خیرخواهی در این دوران می‌پردازد.


«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدادی و کارگردانی مهدی زنگنه که پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت 23:30 روانه آنتن می شود.


انتهای پیام/4104/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته