دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آذر 1399 - 08:48
زاهدی در گفتگو با آنا خبر داد؛

رایزنی با دولت برای گنجاندن منابع مورد نیاز رتبه‌بندی معلمان در لایحه بودجه 1400

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از رایزنی با دولت برای گنجاندن منابع مورد نیاز رتبه بندی معلمان در لایحه بودجه 1400 خبر داد و گفت: اگر باز هم دولت مانند سنوات قبل در این باره کوتاهی کند مجلس دست به کار می‌شود.
کد خبر : 542464
IMG15381704.jpg

محمد مهدی زاهدی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره سرنوشت رتبه بندی معلمان در لایحه بودجه ۱۴۰۰ دولت، گفت: به صورت مستمر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و و حتی اعضای کمیسیون به صورت جداگانه و حتی شخص بنده درباره لزوم ارائه لایحه رتبه بندی فرهنگیان از سوی دولت اظهارنظر کرده‌ایم و تذکراتی را نیز به وزارت آموزش و پرورش و همچنین به دولت داده‌ایم.


وی ادامه داد: متاسفانه دولت تاکنون در رابطه با رتبه بندی معلمان کوتاهی داشته و حتی ادعای انجام این مهم را نیز مطرح کرده؛ اما واقعیت این است که تاکنون لایحه‌ای در این رابطه به مجلس ارائه نشده است.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوار هستیم دولت رتبه بندی معلمان را در لایحه بودجه ۱۴۰۰ ببیند و همچنین لایحه آن را به مجلس ارائه کند.


زاهدی در پایان با بیان اینکه دولت باید حقوق فرهنگیان را محترم شمارد، تصریح کرد: اگر دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۰ همچون سوابق قبل رتبه بندی معلمان را نبیند و برای آن ردیف بودجه‌ای در نظر نگیرد قطعاً کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس طور دیگری با این موضوع رفتار خواهد کرد و حتی شاید خود کمیسیون آموزش رتبه بندی معلمان را در لایحه بودجه ۱۴۰۰ بگنجاند.


انتهای پیام/4151/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته