دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آقایی در گفتگو با آنا:

پرسپولیس در سطح عالی بازی نمی‌کند/ مشکل سرخ‌پوشان در خط حمله است

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: سرخ‌پوشان در این فصل مسئولیت سنگینی دارند و امیدوارم بتوانند از پس وظایف خود برآیند.
کد خبر : 542390
..---.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، پرسپولیس در دومین هفته لیگ برتر فوتبال در مصاف با صنعت نفت آبادان به سختی و با ضربه پنالتی سیامک نعمتی توانست به پیروزی دست یابد و به رده چهارم جدول رده‌بندی صعود کرد.


عباس آقایی در خصوص برتری پرسپولی مقابل صنعت نفت آبادان به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: با توجه به نفراتی که از پرسپولیس جدا شده‌اند و هفته‌های ابتدایی که هماهنگی در سطح عالی نیست، برتری مقابل صنعت نفت آسان به دست نیامد. مشکلاتی در خطوط دفاع و حمله سرخ‌پوشان دیده می‌شود که ادامه فصل را برای این تیم که در سه جبهه می‌جنگد، سخت کرده و کادر فنی باید دقت زیادی به خرج دهد تا موفق به کسب نتایجی درخشان شود.


وی ادامه داد: صنعت نفت در نیمه نخست با حداکثر نفرات دفاع کرد تا دروازه‌اش باز نشود اما با گلزنی نعمتی در نیمه دوم شاهد بازی هجومی‌تری از سوی نماینده آبادان بودیم. در مجموع صنعت نفت نتوانست فشار چندانی روی دروازه پرسپولیس بیاورد و طبیعی است که انتظار کسب امتیاز در این دیدار از نماینده آبادان غیرممکن بود.


پیشکسوت تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: کار تیم گل‌محمدی برای ادامه فصل سخت و دشوار خواهد بود. بحث برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا که نیاز به حمایت ملی از نماینده سرخ‌پوش کشورمان است و از سویی دیگر ماندن در کورس قهرمانی لیگ برتر به همراه دیگر رقابت‌ها بدون شک مسئولیت زیادی می‌طلبد که امیدوارم اعضای تیم پرسپولیس بتوانند از پس وظایف خود برآیند.


وی با اشاره به مشکلات خط حمله پرسپولیس عنوان کرد: مهدی عبدی فصل پیش به‌عنوان یار تعویضی به زمین می‌آمد و گل‌های حساسی هم به ثمر رساند اما توانایی کافی برای آنکه در طول فصل گلزن اول تیم باشد را نشان نداده است. آرش رمضانی هم برای بازی‌های جذب شده که تیم روی ارسال‌های هوایی نیاز به بازیکن سرزن دارد و برای همین نمی‌تواند کمکی کند. مهدی مهدی‌خانی هم جوان است و مشخص نیست بتواند در پرسپولیس مهره اثرگذاری باشد. البته باید به او فرصت داد تا قابلیت‌هایش را نشان دهد.


آقایی در مورد رقبای پرسپولیس و حضور گل‌گهر سیرجان در صدر جدول رده‌بندی تصریح کرد: زود است که بخواهیم رقبای اصلی پرسپولیس را ارزیابی کنیم اما نگاهی به گذشته نشان می‌دهد که استقلال، سپاهان، فولاد و تراکتور حریفان اصلی سرخ‌پوشان در راه قهرمانی هستند. گل‌گهر هم نیاز به تداوم موفقیت دارم و بعید می‌بینم این تیم بتواند در کورس قهرمانی خود را حفظ کند چون برای داشتن شخصیت قهرمانی باید چند فصلی در بالای جدول باقی ماند و گل‌گهر چنین شخصیتی ندارد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته