دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با پخش قسمت 25؛

«021» امشب تمام می‌شود/ ملودرام «شرم» از راه می‌رسد

پخش سریال کمدی «021» امشب به اتمام می‌رسد تا در روزهای آینده ملودرام اجتماعی «شرم» جایگزین آن در جدول پخش شبکه سه شود.
کد خبر : 542183
61661595.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، فصل اول از سریال «021» به کارگردانی سیدجواد رضویان و سیامک انصاری امشب، اول آذرماه با پخش قسمت 25 خود به پایان می‌رسد.


این سریال کمدی که به تهیه‌کنندگی مهدی فرجی روی آنتن شبکه سه رفته، قرار است برای ساخت در چهار فصل و احتمالاً تا 100 قسمت آماده شود. هم‌اکنون فصل‌های دیگر «021» در دست تولید است.


سریال 021


پخش این سریال از 5 آبان آغاز شد و به شکل شبانه و بی‌وقفه در دستور کار سیما قرار گرفت؛ گرچه در این حین نیز با نقدهایی به لحاظ ساختاری هم مواجه شد اما به نظر می‌رسد عوامل آن برای ادامه ساخت سریال با منع و مشکلی روبه‌رو نیستند.


قرار است طی روزهای آینده نیز سریال «شرم» به کارگردانی احمد کاوری جایگزین «021» شود. تصویربرداری این مجموعه نمایشی اخیراً به پایان رسیده است با این حال مدیران شبکه سه تصمیم گرفته‌اند پخش آن را همزمان با انجام مراحل فنی سریال در دستور کار بگذارند.


سریال شرم


«شرم» یک ملودرام اجتماعی است که بر اساس داستانی از سعید فرهادی نوشته شده و با حضور بازیگرانی چون ابوالفضل پورعرب، فاطمه گودرزی، فریبا متخصص، نسیم ادبی، سید مهرداد ضیایی، آشا محرابی، الهام طهموری، میلاد میرزایی، نیما نادری، مرحوم سیروس گرجستانی و سیاوش طهمورث به مرحله تولید رسیده است.


انتهای پیام /4143/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته