دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نحوه فعالیت دانشگاه تربیت مدرس در ۲ هفته وضعیت قرمز کرونایی

معاونت پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه تربیت مدرس در اطلاعیه‌ای جزئیات فعالیت بخش‌های مختلف دانشگاه از اول تا 15 آذرماه را اعلام کرد.
کد خبر : 542175

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، معاونت پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه تربیت مدرس در اطلاعیه‌ای جزئیات فعالیت بخش‌های مختلف این دانشگاه را در زمان اعمال محدودیت‌های شدید کرونایی یعنی از اول تا 15 آذرماه اعلام کرد.


در اطلاعیه این معاونت آمده است: با عنایت به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و در راستای اجرای بند ۳-۳ بخشنامه شماره ۳۷۴۸۹۹ مورخ ۲۸ آبان ۹۹ معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور و ابلاغیه شماره ۱۸۴۵۴۸ مورخ ۲۸ آبان ۹۹ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره شرایط دانشگاه‌های تحصیلات تکمیلی و نظر به وضعیت قرمز کرونایی تهران، هیئت رئیسه دانشگاه طی جلسه فوق‌العاده نحوه حضور دانشگاهیان از اول تا پانزدهم آذرماه را ابلاغ به صورت زیر تعیین کرد:


1- کلیه فعالیت‌های اعضای هیئت علمی اعم از آموزشی، پژوهشی حضور در جلسات گروه، جلسات دفاع از پروپوزال، پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها، راهنمایی و مشاوره دانشجویان بدون وقفه و به‌صورت مجازی ادامه می‌یابد.


۲- با توجه به شرایط قرمز شهر تهران به همکاران توصیه می‌شود از هرگونه حضور غیرضروری در محل کار خودداری کنند. بدیهی است در صورت ضرورت و موارد اجتناب‌ناپذیر، حضور اعضای هیئت علمی صرفاً برای راهنمایی دانشجویان در آزمایشگاه‌ها مطابق یخشنامه صادره از سوی معاونت پژوهشی و فناوری مجاز است.


۳- فعالیت همه کارکنان غیر هیئت علمی در واحدهای مختلف به‌صورت دورکاری خواهد بود. رؤسای دانشکده‌ها، مدیریت حراست و انتظامات، واحد تأسیسات، و حوزه‌های پشتیبانی‌کننده از آموزش‌های مجازی و امور ضروری ستادی و پشتیبانی‌کننده از فعالیت‌های دایر آزمایشگاهی مجاز پژوهشی، اسامی همکاران و کارشناسان خود را به مدیریت امور اداری اعلام کنند. بدیهی است مدیریت حراست از ورود کارمندان فاقد مجوز ممانعت به عمل می‌آورد.


۴- طی این مدت ورود سایر مراجعان به دانشگاه ممنوع بوده و در صورت ضرورت حضور، طبق شیوه‌نامه و بنا به تشخیص واحدها، باید از قبل با مدیریت حراست هماهنگی لازم صورت پذیرد.


۵- نحوه استفاده و حضور دانشجویان از امکانات آزمایشگاهی و نیز حضور در خوابگاه بر اساس شیوه‌نامه‌های ابلاغی از سوی معاونت‌های پژوهشی و فناوری و دانشجویی خواهد بود.


۶- تمامی مراسم‌ها، نشست‌ها و اجتماعات حضوری تا اطلاع ثانوی لغو می‌شود.


۷- در صورت ابلاغ بخشنامه‌ها و راهبردهای جدید، اصلاحات لازم در شیوه‌نامه‌ها اعمال و ابلاغ خواهد شد.


۸- نحوه حضور و فعالیت همکاران در دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی بر اساس ابلاغیه‌های ستاد مبارزه با کرونای استان مازندران خواهد بود.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

برچسب ها: دانشجو کرونا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته