دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آبان 1399 - 16:57

اولین جلسه توجیهی و آموزشی SKF بین‌المللی برگزار شد

نخستین جلسه توجيهی و آموزشی SKF بين‌المللی با حضور استاد بزرگ فرهاد دردار و تنی چند از قهرمانان و مربیان برجسته برگزار شد.
کد خبر : 542086
-.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، فرهاد دردار درباره این جلسه كه در روز ٢٨ آبان و به میزبانی دانشگاه جامع علمی _ کاربردی و ‌با حضور تعدادی از مربیان، قهرمانان برجسته و مسئولان برگزار شد، در رابطه با تمرينات و اصول ساختاری اس كا اف (SKF) جهانی كه به شكل يک سيستم واحد در همه كشورها تدريس می‌شود، توضيحات مؤثری داد.


همچنین مطالب مهمی در خصوص گسترش و ارتقا اس كا اف برای سنين مختلف، قوانين جديد داوری مسابقات و مربيگری سيستماتيک بين المللی به طور تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


استاد دردار رئيس تشكيلات اس كا اف جهانی در رابطه با نحوه مديريت اين سازمان در ايران توسط هيئت رئيسه و انتخاب مسئولان كميته‌های مختلف و مديريت ورزشی با اعضا تبادل نظر و گفتگو کرد. همچنین نحوه انتخابات اعضای مديريت كشوری و استانی نیز از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.


استاد دردار در این باره اظهار کرد: با برگزاری این نشست‌ها که هر دو هفته یک بار خواهد بود، برای رشد و توسعه SKF بین‌المللی در ایران گام‌های بلندی برخواهیم داشت و برنامه‌های داخلی را با قدرت بیشتری اجرا خواهیم کرد.


وی ادامه داد: در مورد اصول انتخاب مديران و آموزش آنها بر اساس پروتكل‌های جهانی اين سازمان ورزش رزمی تأكيد بسزایی داریم و اميدواریم كه با مديريت صحيح و سيستماتیک نرم افزاری, كمك‌های بسيار شايانی در جهت رشد اعضای ورزش كیک بوكسينگ ايران و غرب آسيا برای همسان‌سازی بين‌المللی انجام دهیم.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

برچسب ها: ورزش رزمی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته