دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
علی کفاشیان:

مهم خروج فدراسیون فوتبال از بلاتکلیفی است/ قوانین بعد از انتخابات اصلاح شود

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: الان مهم‌ترین مسئله انتخابات فدراسیون است و دوستان اجازه دهند، اساسنامه تصویب شده تا انتخابات برگزار شود.
کد خبر : 542061
13970814000609_Test_PhotoN.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علی کفاشیان در خصوص ابتلایش به کرونا اظهار داشت: بیماری کوچکی بود که برطرف شد و باید کم کم ورزش را آغاز کنم.


وی در خصوص اساسنامه فدراسیون فوتبال و انتخابات آن عنوان کرد: اساسنامه دو بار تصویب شد. یک بار در سال86 و یک بار دیگر در سال 91 بود که اصلاح شد. اساسنامه باید در هر سال مورد بازنگری قرار بگیرد، اما متأسفانه به هر دلیلی نشد و بعد هم به درگیری‌ها با فیفا خوردیم. دو سه تغییر اصلی در اساسنامه داشتیم در شرایط کنونی به تأیید فیفا رسیده و قرار است در مجمع 8 آذر به تأیید و تصویب مجمع برسد.


رئیس پیشین فدراسیون فوتبال که با برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد، افزود: ممکن است برخی ایراداتی مانند تعداد اعضای مجمع داشته باشیم، اما من به اعضای مجمع گفتم الان مهم‌ترین مسئله انتخابات فدراسیون است و اجازه دهند، اساسنامه تصویب شده تا انتخابات برگزار شود. بعد از آن فیفا در مورد استقلال فدراسیون یک سال فرصت داده است و می‌توانیم در مجمع بعدی آن را به تصویب برسانیم.


کفاشیان تصریح کرد: مهم این است که فدراسیون از بلاتکلیفی در بیاید و رئیس جدید کار را جلو ببرد. این کار باید سال 86 انجام می‌شد.  آن زمان گفتند که غیر دولتی هستید. ما بعدا فهمیدیم که باید مصوبه مجلس و دولت هم گرفته شود. در حال حاضر دولت مشکلی ندارد و وزارت ورزش هم قول داده است که آنها را به مجلس بفرستد. شاید این فرجی باشد که سایر فدراسیون‌ها هم مستقل شوند و بتوانند سرنوشت خودشان را رقم بزنند و مجلس هم با این کار خیالش راحت می‌شود و می‌تواند بودجه ندهد. فوتبال هم می‌تواند خودش کارش را جلو ببرد و اعضای مجمع آن همه صاحب نظر هستند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته