دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پرند: واحدهای فروخته‌شده به چند نفر تعیین تکلیف می‌شوند/ ساخت باغ ویلا در پرند

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پرند درباره فروش یک واحد مسکن‌مهر به چند نفر گفت: بخش زیادی از این واحدها تعیین تکلیف شده‌اند و باقی نیز در حال حل‌وفصل هستند.
کد خبر : 54192

علی‌اکبر طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی آنا با تاکید بر اینکه چنین اتفاقی در حوزه مدیریت ما یعنی قراردادهای سه‌جانبه ( تعاونی، سازنده و وزارت راه و شهرسازی) پیش نیامده است، افزود: فروش یک واحد به چند نفر تنها در پروژه مپسا رخ داد که ما به بخشی از آن ورود و حل و فصل کردیم.


وی با بیان اینکه پروژه مپسا شامل 5 هزار و 500 واحد بود، تصریح کرد: نماینده این پروژه در دولت گذشته نمایده تام‌الاختیار وزارت راه و شهرسازی بوده است. به عبارت دیگر شرکت عمرانی اتصال میان سازنده و تعاونی را نظارت می‌کرده است.


طاهری ادامه داد: اکنون بخش زیادی از مشکلات واگذاری واحدهای مپسا به چند نفر حل شده است و حتی از واحدهای خالی خود به این پروژه کمک کردیم.


سرپرست شرکت عمران شهر جدید پرند از ساخت باغ ویلا در این شهر جدید خبر داد و گفت: تعدادی باغ ویلا در بخشی از پرند ساخته شده است که برای ایجاد موازنه اقتصادی و فرهنگی در شهر تصمیم به ساخت تعداد دیگری داریم.


وی بیان کرد: اکنون در سایت مسکن‌مهر پرند بیش از 300 هکتار زمین دیگر وجود دارد که بنا داریم تا در این اراضی با مشارکت سرمایه‌گذاران واحدهایی را به شکل ویلایی و نه مسکن‌مهر به صورت آزاد بسازیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته