دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آذر 1394 - 10:04

قدردانی معاون استاندار سمنان از وضعیت خوابگاه‌های دخترانه دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود

معاون استاندار سمنان و فرماندار شهرستان شاهرود با قدردانی از تلاش‌های مسئول خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از وضعیت خوابگاه‌های این دانشگاه ابراز رضایت کرد.
کد خبر : 54189

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شاهرود بر این اساس و با ارسال تقدیرنامه‌ای از سوی سید محمدرضا هاشمی معاون استاندار سمنان و فرماندار شهرستان شاهرود به دانشگاه آزاد اسلامی، از تلاش‌های عفت السادات میرحسینی مسئول خوابگاه‌های دخترانه این دانشگاه قدردانی به عمل آمده است.


در متن این تقدیرنامه علاوه بر قدردانی از فعالیت چشمگیر، کوشش پیگیر همراه با صداقت و اهتمام وی در راستای رفع مشکلات و مسائل خوابگاه‌های دانشجویی سطح شهرستان شاهرود آمده است: بدینوسیله از تلاش مجدانه حضرتعالی در راستای نیل به تامین رفاه و آسایش دانشجویان مراکز آموزش عالی از طریق همکاری با کمیته ساماندهی خوابگاه‌های دانشجویی شهرستان شاهرود صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و امیدوارم این تعامل، همفکری و همگرایی در جهت پیشرفت اهداف عالی ایران اسلامی باعزت و عظمت، پایدار و برقرار باشد.


میرحسینی ۱۸ سال است که مسئولیت خوابگاه‌های دختران دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود را در حوزه معاونت دانشجویی بر عهده دارد و در سال‌های گذشته نیز از وی تقدیر شده بود.


دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود اکنون دو خوابگاه بزرگ با ظرفیت ۷۰۰ نفر در اختیار دارد که دارای امکانات رفاهی کامل برای دانشجویان است.


انتهای پیام/

برچسب ها: تقدیر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته