دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آذر 1394 - 09:43

بهره­ برداری از ساختمان سلف سرویس و تغذیه واحد مهاباد با حضور محسن هاشمی + تصاویر

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی و ماموستا محمداسحاق مدنی مشاور رییس دانشگاه آزاد اسلامی در امور اهل سنت از پروژه‌های عمرانی واحد مهاباد بازدید کردند.
کد خبر : 54184

به گزارش خبرنگار آنا، طرح های عمرانی شامل ساختمان‌های کتابخانه مرکزی و مرکز پژوهشی، سلف سرویس و تغذیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد است که در این بازدید ساختمان سلف سرویس و تغذیه مورد بهره­ برداری قرار گرفت.


مهندس محسن هاشمی سپس از کتابخانه مرکزی و مرکز پژوهشی در دست ساخت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد نیز بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند احداث این کتابخانه قرار گرفته و دستورات لازم را در راستای تسریع در اجرای این طرح صادر کرد.



صلاح خان­ احمدزاده رئیس واحد مهاباد هم با توجه به روند تکمیل پروژه­‌های عمرانی واحد مهاباد اظهار کرد: کتابخانه مرکزی و مرکز پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد در مجموع با چهار هزار و ۳۸۰ مترمربع زیربنا در ۴ طبقه در دست احداث بوده و دارای ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی است.


وی گفت: عملیات اجرایی این طرح عمرانی در سال ۱۳۹۳ آغاز شده و طبق برنامه­ ریزی‌های انجام شده در سال ۱۳۹۵ به بهره­ برداری می‌­ رسد؛ برای تکمیل و راه­ اندازی این طرح در مجموع بیش از ۶۰ میلیارد ریال اعتبار پیش­ بینی شده است.



رئیس واحد مهاباد افزود: برای احداث واحد رفاهی سلف سرویس که دارای دو سالن جداگانه خواهران و برادران، سرویس بهداشتی، اتاق کارکنان با نمای کامپوزیتی است به مساحت ۴۳۶ مترمربع در مجموع بیش از چهار میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.


به گزارش آنا، معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در بدو ورود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد با نثار گل و قرائت فاتحه نسبت به شهدای گمنام مدفون در محوطه این دانشگاه ادای احترام کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته