دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رییس واحد بندرعباس: 16 آذر، نماد هویت دانشجو و استکبارستیزی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس 16 آذر را روز معنا یافتن دانشگاه و جامعه فرهیخته دانشگاهی دانست و گفت: این روز به یادماندنی، نماد هویت دانشجو و اندیشه استکبارستیزی دانشجویی ایرانی را به نمایش گذارد.
کد خبر : 54166

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهدی باقری در جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس با تبریک فرا رسیدن این روز بزرگ گفت: گرامیداشت روز دانشجو به منزله تجلیل از اندیشه های بکر و ناب اسلامی دانشجویان است که نشان دادن هویت دینی و ملی خود را در کنار هم دوست دارند و آرمان های بلند ملت را به دید تواضع می نگرند.


وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه اصول دینی شکل گرفته است، گفت:نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انسان را دارای کرامت ذاتی و الهی دانسته که هدف اصلی آن اجرای ارزش های دینی و الهی است.


این مسئول افزود: آنچه در بین اقشار دانشجویان در روز 16 آذر اتفاق افتاد، آمادگی برای مبارزه با استکبار و استعمار و توجه به ارزش های متعالی اسلامی بود.


باقری در خصوص جاودانه بودن 16 آذر در اذهان عمومی اظهار کرد: فعالیت در راستای رشد و بالندگی کشور به عنوان یک ارزش باید مدنظر قرار بگیرد تا 16 آذر همیشه به عنوان یک نماد ماندگار در تاریخ جاودانه باشد.


وی با بیان اینکه تاکنون جنبش های دانشجویی باید ادامه دهنده راه همان دانشجویان باشند و با رعایت حد عدالت و انصاف سخن بگویند و منصفانه به نقد و تحلیل برنامه ها بپردازند.


رئیس واحد بندرعباس با توجه به نقش مهم دانشجویان در انتخابات پیش رو در کشور گفت: دانشجو باید در بحث انتخابات کاری کند که حضور در انتخابات حضوری پرشور و فعال باشد و مردم را آگاهانه به سمت انتخابات سوق دهد.





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته