دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آبان 1399 - 10:21

سریع و بهترین روش گرم کردن کف خانه!

چه نوع پارکتی لمینت برای کف منازل مناسب است و پارکت کف چطور می‌تواند خانه را گرم کند؟ آیا کاغذ دیواری نیز در عایق نمودن دیوار ها موثر است؟
کد خبر : 541565
image_c494017b21c9ffb0c5ec52c45b997f527d8e4f2c.jpg

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، آیا می‌دانستید پارکت کف می‌تواند موجب گرم شدن خانه شود؟! بله... نصب پارکت بر روی کف خانه‌های روشی مدرن و زیبایی است که موجب گرما بخشیدن به فضای داخلی خانه می‌شود. به طور معمول افرادی که در خانه‌هایی با کف سرامیکی زندگی می‌کنند از سرمای کف زمین رنج می‌برند. از طرفی سرما می‌تواند از طریق پا به بدن نفوذ کند و موجب بروز پادرد و کمردردهای شدید در اهالی منزل شود. بنابراین پارکت کف برای منازل به خصوص در مناطق سردسیر بسیار ضروری است.


اما سوال اصلی این است که چه نوع پارکتی برای کف منازل مناسب است و پارکت کف چطور می‌تواند خانه را گرم کند؟! برای رسیدن به پاسخ این سوال ادامه‌ی این مطلب را از دست ندهید.


با مدرن‌ترین نوع پارکت کف آشنا شوید!


مسلماً برای آنکه بگوییم پارکت کف چگونه می‌تواند بر گرم شدن خانه موثر باشد، می‌بایست به جنس آن‌ها اشاره کنیم. به طور کلی پارکت‌ها بر اساس جنس به سه دسته تقسیم می‌شوند: پارکت‌ چوبی، پارکت پلاستیکی، پارکت لمینت! که با یک دیگر تفاوت‌های بارزی نیز دارند. به طور مثال پارکت‌های چوبی عموماً از چوب درختان ساخته شده و زیبایی خیره کننده‌ای دارند، اما در برابر آب مقاوم نیستند. پارکت‌های پلاستیکی در برابر ضربات مقاوم‌اند و تنوع طرح بالایی دارند، اما در هنگام اتش سوزی بسیار خطرناک خواهند بود. در میان این سه دسته اما پارکت لمینت‌ها بهترین نوع پارکت برای منازل، فروشگاه‌ها و دیگر مراکز می‌باشند. پارکت لمینت نسل جدیدی از کفپوش است که از ترکیبات چوب با مواد دیگر ساخته می‌شود. این نوع کفپوش که دارای طرح‌های متنوعی نیز هست، زیبایی خاصی به کف خانه‌ها داده و مزیت‌های بسیاری دارد.


پارکت کف


مزایای پارکت کردن کف منازل با پارکت لمینت



  • گرمابخش منازل:


همانطور که گفته شد در ترکیبات ساختاری پارکت لمینت از عنصر چوب استفاده شده است و چوب عنصری است که از خود گرما پخش می‌کند. اگر سیری به گذشته هم بشود در همه‌ی ادوار از چوب برای ایجاد گرما در دکوراسیون داخلی منازل استفاده می‌کردند. به همین جهت نصب پارکت لمینت به عنوان پارکت کف خانه‌ها تا حد زیادی ایجاد گرما خواهد کرد، به علاوه با پوشاندن کاشی‌های سرد و صدمه‌پذیر دیگر احساس سرما به بدن منتقل نخواهد شد. البته پارکت لمینت به عنوان عایق انرژی نیز عمل کرده و مانع اتلاف انرژی گرمایی در فصول سرد سال می‌شود.



  • همخوانی با محیط زیست:


تمامی عناصر بکار رفته در ساخت پارکت لمینت از مواد طبیعی بوده و به همین جهت کاملاً با محیط زیست سازگار خواهد بود. به عبارت دیگر نصب پارکت لمینت موجب بروز آسیب به طبیعت نخواهد شد.



  • مقاومت بالا:


از آنجا که متریال ساخت پارکت لمینت بسیار مرغوب است، این نوع از کفپوش‌ها در برابر شدت ضربات کاملاً مقاوم هستند و در صورت برخورد شدید شیء با سطح پارکت به هیچ وجه صدمه نخواهند دید. افزون بر این پارکت لمینت‌ها در برابر آب نیز مقاومت بالایی دارند و در اثر رطوبت باد نمی‌کنند.



  • زیبایی منحصر به فرد:


زمانی که پارکت لمینت بر روی کف خانه‌ها نصب می‌شود، زیبایی خاصی به فضای دکوراسیون داخلی می‌بخشد. زیرا با قدم زدن بر روی آن احساس می‌کنید روی سطحی چوبی قدم بر میدارید که طراحی زیبا و دلنشینی دارد. پارکت لمینت در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند تا افراد به راحتی بتوانند با نصب پارکت کف بین کف منازل و رنگ دیوار و سقف هارمونی رنگی ایجاد کنند. ایجاد هارمونی در دکوراسیون داخلی تاثیر بسزایی در ایجاد فضایی آرام و راحت برای افراد خانواده خواهد داشت. به نوعی می‌توان گفت رنگ و طرح پارکت لمینت نیز موجب انتشار گرما شده و بر روحیه افراد تاثیر مستقیم دارد. پس بهتر است به خودتان بیشتر اهمیت دهید.


پارکت لمینت


کاغذ دیواری و پارکت را همزمان نصب کنید!


اگر مایلید دیوار منزل خود را به وسیله کاغذ دیواری بپوشانید بهتر است کف منزلتان را نیز پارکت کنید! می‌پرسید چرا؟! پاسخ روشن است، عموماً دیوارها را با کاغذ دیواری‌های متن روشن می‌پوشانند که خانه را تمیز و بزرگ جلوه دهد. زمانی که دیوار یک خانه کاغذ دیواری شده باشد، اما کف آن سرامیکی بی روح داشته باشد زیبایی چندانی در دکوراسیون داخلی احساس نخواهد شد. پارکت کف به خانه روح می‌بخشد و موجب زیبایی هرچه تمام‌تر دکوراسیون داخلی منازل خواهد شد.


پارکت لمینت مناسب برای دیزاین دیوار


جالب است بدانید بسیاری از افراد برای ایجاد زیبایی و هماهنگی دیوار و کف منازل خود، ترکیبی از پارکت لمینت را روی بخش‌هایی از دیوار اجرا می‌کنند. معمولاً بین پارکت کف و دیوار تناسب خاصی برقرار می‌شود تا دکوراسیون خیلی شلوغ نشان داده نشود. اجرای پارکت لمینت در ترکیب با دیوارهای ساده رنگ شده یا کاغذ دیواری شده چهره‌ی جذابی به دکوراسیون داخلی منازل می‌دهد و البته گرمای بیشتری را در فضا منتشر می‌کند.


قیمت پارکت لمینت چگونه محاسبه می‌شود؟


قیمت پارکت لمینت معمولاً بر اساس متراژ محل و با واحد متر مربع محاسبه می‌شود. مهم‌ترین فاکتور تعیین کندده قیمت هر مترمربع پارکت لمینت جنس آن است، در بازار کنونی پارکت لمینت‌ با جنس ترک، ایرانی و چینی در بازار وجود دارد که هر یک قیمت‌های متفاوتی از یکدیگر دارند. برخلاف تصور عموم افراد جامعه، پارکت لمینت ایرانی از کیفیت بالایی برخوردار است و لزوماً هر جنس ایرانی بی‌کیفیت نیست. ناگفته نماند که هزینه‌ی نصب پارکت نیز به قیمت هر مترمربع اضافه خواهد شد، اما این نوید را به شما می‌دهیم که پارکت لمینت با سرعت بالا نصب می‌شود.


طول عمر پارکت لمینت بالا است!


اگر می‌خواهید فضایی گرم و دلچسب برای خانواده خود بسازید، تعلل نکنید هرچه سریعتر نسبت به پارکت کف خانه‌ی خود اقدام کنید. هزینه کردن برای پارکت لمینت در برابر طول عمر بالای آن واقعاً ناچیز است؛ چراکه پارکت لمینت کفپوشی است که به راحتی و تنها با یک دستمال نمناک تمیز می‌شود و لک آب بر روی آن باقی نمی‌ماند. بنابراین زیبایی پارکت لمینت به راحتی از بین نخواهد رفت و تا سالیان طولانی می‌توانید از آن استفاده کنید.


ست کردن پایه‌های مبلمان با طرح پارکت لمینت و تضادهای جذاب وسایل منزل با پارکت کف بر زیبایی دکوراسیون داخلی منزل می‌افزاید. بنابراین با نصب پارکت لمینت هیچ مشکلی برای چیدمان وسایل منزل خود نخواهید داشت و می‌توانید هر رنگی از مبلمان، میز و تخت را برای خود خریداری کنید.


بهترین فروشگاه پارکت کجاست؟


برای خرید بهترین نوع و جنس پارکت نیاز نیست به زحمت بیفتید و در شهر به جستجوی یک دفتر دکوراسیون داخلی بگردید. بهترین فروشگاه انواع پارکت لمینت همینجاست، در نزدیکی شما!


پارکت کف


کافی است نام رونیا را در گوگل جستجو کنید تا با تنوع بالایی از انواع پارکت لمینت، کاغذ دیواری، پوستر سقفی، دیوارپوش و... رو به رو شوید. فروشگاه رونیا که در صادقیه تهران واقع شده است، با راه اندازی وبسایت اینترنتی امکان خرید را برای هم‌وطنان خود از سراسر ایران فراهم کرده است. کاربران اینترنتی که از این فروشگاه برتر خرید می‌کنند کالای خود را از طریق پست و باربری تحویل خواهند گرفت. لازم به ذکر است که امکان پرداخت درب منزل برای خرید پوستر نیز در این فروشگاه وجود دارد، به علاوه این فروشگاه با مشاوره پیش از خرید به مشتریان خود کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن دکوراسیون داخلی منزل خود را تغییر دهند. مجموعه رونیا با ضمانت اجرای کار خود توانسته‌اند همواره موفق ظاهر شوند و رضایت قلبی مشتریان خود را جلب کنند. با یک خرید مقرون به صرفه از فروشگاه اینترنتی رونیا هم از اتلاف وقت خود جلوگیری کرده‌اید و هم لذت یک خرید خوب را تجربه می‌کنید...


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته