دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حسین عبدی: سه شنبه به انگلیس می‌روم/ مسائل مالی در پرسپولیس شفاف است

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت:اختلاف در رقم پرداختی به بازیکنان به خاطر اختلاف رقم مطالبات بازیکنانی است که از سال‌های گذشته در پرسپولیس حضور داشتند .
کد خبر : 54148

به گزارش گروه ورزشی آنا،حسین عبدی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: «مسائل مالی در پرسپولیس شفاف است و نکته‌ای برای پنهان کردن وجود ندارد. حالا اگر مسائل به شکل دیگری مطرح می‌شود باید دید چه اهدافی از آن دنبال می‌شود. پرداخت‌ها در پرسپولیس به نسبت در حال انجام است و فکر می‌کنم جریان مالی خوبی ایجاد شده و پرداخت‌های خوبی در این مدت داشته‌ایم. در مورد پرداخت به بازیکنان هم تفاوت در ارقام پرداختی در واقع عین عدالت و بر اساس همان اصل پرداخت به نسبت بوده است که پیش از این نیز مطرح کردیم.»


وی ادامه داد: «بحث اصلی بر سر این است که ما یکسری بازیکن داریم که از قبل در تیم حضور داشته‌اند و از سال‌های گذشته مطالباتی داشتند. این طلب‌های بر جای مانده از گذشته همیشه محل اختلاف و بر هم خوردن حساب‌ها بود. از یک طرف بازیکن همیشه مطالبه معوقه داشت و از سوی دیگر هر رقمی که پرداخت می‌شد بر سرش بحث بود که برای این فصل است یا برای فصل‌های گذشته؟ از این رو تصمیم باشگاه بر این بود که پرداخت‌ها بر اساس تسویه مطالبات سال‌های گذشته بازیکنان حال حاضر تیم انجام شود که با صبوری و سعه صدر در سال‌های گذشته برخورد کردند. اختلاف در رقم پرداخت‌ها از همین ناحیه ناشی شده است، در حالی که این تفاوت در نسبت دریافتی بازیکنان از قرارداد امسال وجود ندارد و تبعیضی در کار نبود. به بازیکنان تیم هم می‌گوییم اصلا نگران نباشند چون پرداخت‌ها ادامه خواهد داشت و تاکنون هم روند خوبی داشته‌ایم.»


سخنگوی باشگاه پرسپولیس در ارتباط با میزان دریافتی خود و مطالبی که در مورد تسویه مطالبات گذشته وی مطرح شده است، خاطرنشان کرد: «اگر به جهت حضورم در هیأت مدیره اتفاق خارج از عرف روی داده بود، جای نقد داشت اما چنین نبوده است. در مورد من هم مثل اعضای تیم برخورد شد که از قبل طلب داشتند. من یک طلبی از دوران آقای حبیب کاشانی داشتم و یک بخش از طلبم نیز مربوط به فعالیتم در دوره قبلی می‌شد. سال قبل حدود 20 درصد از قراردادم را گرفته بودم در حالی که بقیه اعضای کادر فنی هم 20 تا 30 درصد دریافتی داشتند و در این مدت من هم مثل دیگران دریافتی داشتم. در حال حاضر طلب اول من تسویه شده است و حدود 60 درصد سال قبل را گرفته‌ام. در حالی که مطالبات گذشته اکثر اعضای تیم صفر شده است و رقم دریافتی من هم اصلا به آن رقمی که گفته شد نزدیک نیست.»


وی ادامه داد:«هواداران اطمینان داشته باشند که هر پولی به باشگاه بیاید به نسبت، بین اعضای تیم تقسیم می‌شود و این مسائلی که مطرح شده و ارقامی که واقعی نیستند حتما از سوی باشگاه مورد پیگیری‌های لازم قرار خواهد گرفت. ضمن آنکه باید تاکید کنم اعضای هیأت مدیره پرسپولیس در مدت اخیر فعالیت خود با اینکه از وقت و زندگی خود گذاشته‌اند و با وجود همه حرف و حدیث‌هایی که برایشان پیش آمد و پرسپولیس را هم به آرامش رسانده‌اند، حتی یک ریال به عنوان حقوق یا حق جلسه دریافتی نداشته‌اند و طرح مسائلی غیر از این غیر منصفانه خواهد بود.»


حسین عبدی درباره احتمال برگزاری نشست هیات مدیره در این هفته تصریح کرد: «تا این لحظه که قراری برای جلسه نداشتیم. دیروز در این ارتباط از دبیر هیأت مدیره پیگیر موضوع شدم. البته قرار است در این ارتباط صحبتی داشته باشیم تا اگر لازم باشد با بازگشت آقای طاهری در صورتی که نیاز باشد، جلسه تشکیل شود ولی در حال حاضر برای این امر قراری نداریم.»


عضو هیات مدیره پرسپولیس در پایان درباره سفرش به انگلستان گفت: «دارندگان مدرک لیسانس حرفه‌ای مربیگری فوتبال از اروپا همه ساله باید در کارگاه‌های آموزشی شرکت کنند. در این دوره درباره آخرین تحولات و پیشرفت‌ها آموزش و تبادل نظر صورت می‌گیرد. قرار بود به این منظور صبح امروز یکشنبه راهی انگلستان شوم اما برای صبح سه‌شنبه پروازی مستقیم فراهم شد و به این ترتیب روز سه‌شنبه تهران را ترک می‌کنم تا در این دوره شرکت کنم.»


انتهای پیام/

برچسب ها: بازیکن پرسپولیس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته