دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آبان 1399 - 15:43
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز:

مادر‌ شهیدان کردگاری الهام‌‌بخش همه مادران است

رئیس دانشگاه‌ آزاد اسلامی‌ واحد نی‌ریز گفت: مجاهدت‌های فاطمی مادر شهیدان کردگاری در تربیت فرزندانی برومند، الهام‌بخش همه مادران است.
کد خبر : 541354
حضور در بیت شهید کردگاری.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نی‌ریز، سید‌محمدرضا رئیس‌السادات به‌همراه اعضای هیئت‌ رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز با حضور در بیت شهیدان کردگاری، ضایعه درگذشت حاجیه جهان‌خانم حسین‌زادگان مادر شهیدان کردگاری را تسلیت گفت.


بهشتی روان جهان‌خانم حسین‌زادگان مادر شهیدان حبیب، محمدرضا و محمدحسین کردگاری و مادر‌خانم شهید علیرضا اکرامپور پس از عمری مجاهدت و تربیت فرزندانی صالح به لقا‌ی‌ پروردگارش نائل شد.


شهید محمدرضا کردگاری در عملیات بیت‌المقدس در تاریخ 12 اردیبهشت 1361 خورشیدی در جبهه خوزستان، شهید حبیب کردگاری و شهید علیرضا اکرامپور در عملیات والفجر 8 و در منطقه فاو در 27 بهمن 1364 و شهید محمدحسین کردگاری در عملیات والفجر 8 و در منطقه فاو در 5 اسفند 1364 به شهادت رسیدند.


هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز با حضور در منزل‌ این فقیده سعیده و ابلاغ پیام تسلیت محمدکاظم کاوه‌پیشقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس به بازماندگان، ضایعه درگذشت حاجیه جهان‌خانم حسین‌زادگان مادر شهیدان کردگاری را تسلیت گفت و پیام تسلیت جامعه دانشگاهیان شهرستان را به این خانواده مکرم تقدیم کرد.


در این پیام تسلیت که توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز قرائت شد، آمده است:


سلام‌ خدا بر شهيدان‌، بر انسان‌های‌ آزاده‌ و بزرگی‌ كه‌ جان‌ بر سرپيمان‌ نهادند و در راه‌ خدا از خود گذشتند و با اين‌ فداكاری، به‌ برترين ‌پله‌های‌ انسانيت‌ رسيدند و شيرين‌ترین‌ پاداش‌ الهی‌ را چشيدند.


فلا تعلم‌ نفس‌ ما اخفي‌ لهم‌ من‌ قره‌ اعين جزاء بما کانوا یعملون‌.



در ادامه این پیام آمده است: خانواده‌ محترم شهیدان کردگاری، درگذشت بهشتی روان، حاجیه جهان خانم حسین زادگان مادر شهیدان حبیب، محمدرضا، محمدحسین کردگاری و مادر خانم شهید علیرضا اکرام‌پور، مادری صبور و فداکار که در دامن مطهر و آغوش پرمهرش، فرزندانی باایمان، بصیر‌، زمان‌شناس و عامل به وظیفه تربیت کرد، مادری که در الگوگیری از زینب کبری (علیهاالسلام) به‌خوبی نقش خود را در پیروزی و تثبیت انقلاب با تقدیم جوانانش ادا کرد را به روح مطهر آن شهیدان و به همه‌ بازماندگان و همرزمان ایشان و به شما خانواده محترم تسلیت عرض نموده و امیدواریم روح مطهر این بانوی بزرگوار در کنار ارواح طیبه‌ی فرزندان عزیز خود مشمول رحمت، مغفرت و رضوان الهی باشد.


در بخش دیگری از این پیام ذکر شده است: بی‌شک مجاهدت‌های فاطمی این مادر صبور و شاکر در تربیت فرزندانی برومند که همواره نام و یاد آنان برای ایران و ایرانی موجب مباهات و الگوی وفاداری و فداکاری در دفاع از اسلام و انقلاب هستند، برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش همه مادران این سرزمین بوده و مانند خورشیدی پرفروغ بر صفحات تاریخ این مرز و بوم خواهد درخشید.


این ضایعه را به خانواده محترم این فقیده سعیده، بیت مکرم شهیدان کردگاری و اکرام پور  تسلیت گفته و از درگاه کبریایی برای آن بانوی صالحه، رحمت واسعه الهی و هم‌نشینی با حضرت فاطمه‌زهرا (سلام‌الله‌علیها) و برای بازماندگان و داغدیدگان مکرم، صبر و شکیبایی مسئلت داریم.


انتهای پیام/۴۱۱۷/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته