دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آذر 1394 - 17:43

واحد دهاقان، میزبان همایش ملی « ادبیات تعلیمی و گونه‌های آن»

سرپرست واحد دهاقان گفت: برنامه‌های هفته پژوهش در واحد دهاقان از هفته سوم آذر برگزار خواهد شد و در این میان، دانشگاه آزاد دهاقان میزبان همایش ملی « ادبیات تعلیمی و گونه‌های آن» خواهد بود.
کد خبر : 54133

دکتر احمدرضا یلمه‌ها در گفت‌وگو با آنا تصریح کرد: بدون انجام پژوهش ، امور آموزشی از پویایی و نشاط لازم برخوردار نخواهد بود و از این رو یکی از عوامل اساسی پیشرفت، توجه خاص به امر پژوهش و ارج نهادن به آن است و برای نیل به این هدف باید دست به انجام هرگونه سرمایه‌گذاری زد. نقش پژوهش در توسعه همه جانبه جامعه برجسته و انکار ناپذیر است که بدون تردید می‌توان آن را نیروی محرکه توسعه دانست.


سرپرست واحد دهاقان با توجه به برنامه‌های ویژه هفته پژوهش خاطرنشان کرد: به منظور برخورداری از هفته پژوهشی پربار در این واحد دانشگاهی از هیجدهم آذر ماه و با مشارکت و همکاری گروه‌های آموزشی علوم انسانی، علوم پزشکی و فنی و مهندسی برنامه‌های متنوعی در سطح واحد به اجرا در خواهند آمد. در همین راستا، همایش ملی «ادبیات تعلیمی و گونه‌های آن» در بیست و پنج آذر ماه و شانزده برنامه سخنرانی و کارگاه آموزشی در این واحد دانشگاهی برگزار خواهند شد.


در پایان هفته پژوهش نیز به منظور ایجاد افزایش هر چه بیشتر انگیزه و تشویق و تقویت روحیه پژوهش و پژوهش‌گری از فعالان حوزه پژوهش و فناوری تجلیل و قدردانی بعمل خواهد آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته