دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آبان 1399 - 13:15
در راستای اجرای برنامه‌های وبیناری باشگاه پژوهشگران صورت گرفت؛

برگزاری وبینار فرآیند نحوه نگارش و چاپ مجلات ISI و آموزش پاورپوینت

وبینار «فرآیند نحوه نگارش و چاپ (شناسایی و ارزیابی) مجلات ISI و آموزش پاورپوینت در راستای اجرای برنامه‌های وبیناری باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار شد.
کد خبر : 541321
WhatsApp Image 2020-11-17 at 12.28.22.jpeg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ساری در راستای اجرای برنامه‌های وبیناری، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی ساری طبق برنامه از پیش تعیین‌شده به برگزاری وبینار «فرآیند نحوه نگارش و چاپ (شناسایی و ارزیابی) مجلات ISI و آموزش پاورپوینت اقدام کرد.


این وبینارها توسط فاطمه کاظمی و زهرا لطیفی با سرفصل آشنایی با روش تحقیق کاربردی و عملی از مبتدی تا پیشرفته، آشنایی با روش پیداکردن موضوع مقاله از مقالات و سایت‌های معتبر علمی، آشنایی با سایت‌های معتبر و شناخت آنها از سایت‌های نامعتبر، روش اصولی نگارش مقالات ISI، ISC و ... به‌صورت جزء به جزء، آشنایی با مجلات معتبر ISI و تقلبی و نحوه تشخیص آنها، آشنایی با مجلات پولی و رایگان، درجات، ضرایب تأثیر و ... مجلات ISI، روش ارسال قدم به قدم مقالات به مجلات ISI، فرآیند پیگیری و انتشار مقالات ISI، فرآیند داوری مجلات بین‌المللی ISI، آشنایی با نحوه ارتباطات علمی و... برگزار شد.


برگزاری وبینار فرآیند نحوه نگارش و چاپ مجلات ISI و آموزش پاورپوینت در دانشگاه آزاد اسلامی ساری


وبینار آموزش پاورپوینت هم با سرفصل انتخاب قالب صحیح، تنظیمات پاراگراف و درج اشکال در اسلایدها، طراحی و زیباسازی اسلایدها، طراحی انیمیشن و متحرک‌سازی در اسلایدها، ایجاد دکمه‌های عملیاتی، درج پیوند، واژه‌های هنری و نمادها، درج جدول و تصویر در یک سند پاورپوینت، درج اشکال گرافیکی (Shape) و اشکال هنری (Smart Art)، درج نمودار در یک سند، شیوه‌های اجرای اسلایدها، نماها و آشنایی با اسلایدهای الگو و چند ترفند دیگر در پاورپوینت برگزار شد.


عباس رضایی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و واحد ساری با اشاره به برگزاری وبینار فرآیند نحوه نگارش و چاپ (شناسایی و ارزیابی) مجلات ISI و وبینار آموزش پاورپوینت اظهار کرد: تاکنون در ماه‌های اخیر وبینارهای تخصصی ازجمله خلاقیت و کارآفرینی، اکوسیستم نوآوری، ایده تا عمل نیز برگزار و در آینده نزدیک نیز وبینارهای تخصصی دیگر برگزار که متعاقباً زمان آن اعلام خواهد شد.


برگزاری وبینار فرآیند نحوه نگارش و چاپ مجلات ISI و آموزش پاورپوینت در دانشگاه آزاد اسلامی ساری


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته