دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آذر 1394 - 11:01
در گفت‌وگو با آنا

مجتبی میرزاجانپور: «لوزانو» نمی‌تواند قول صد در صد برای صعود به المپیک را بدهد/ موتور پیکان روشن شد

دریافت کننده تیم والیبال پیکان گفت: خوشبختانه شرایط کلی ما خوب است و وضعیت رو به رشدی داریم و تازه موتور پیکان روشن شده است.
کد خبر : 54130

مجتبی میرزاجانپور در خصوص وضعیت تیم پیکان در لیگ برتر والیبال به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «خوشبختانه در این چند هفته‌ای که از شروع لیگ می‌گذرد، تیم پیکان روند رو به رشدی داشته‌ است. در دیدار قبل مقابل ثامن الحجج در ست اول عملکرد خوبی نداشتیم اما رفته رفته شرایط تغییر کرد و توانستیم بر بازی سوار و پیروز میدان شویم.»


وی افزود: «بعد از رقابت‌های جام باشگاه‌‌های جهان در برزیل تنها تیمی که هفته‌ای دو بار مسابقه انجام داده است تیم پیکان بود. به همین دلیل به بازیکنان فشار زیادی وارد شد. با توجه به اینکه اکثر بازیکنان ما ملی‌پوش هستند زمان کافی برای ریکاوری نداشتیم و بلافاصله هم درگیر مسابقات لیگ شدیم، اما کم‌کم در جریان مسابقات شرایط تغییر کرد و شرایط تیم هر بهتر از قبل شد.»


دریافت‌‌کننده تیم والیبال پیکان با اشاره به لیگ والیبال در این فصل و تاثیرش این رقابت‌ها بر عملکرد تیم ملی اظهار کرد: «لیگ امسال نسبت به سال‌های قبل از همه لحاظ قوی‌تر شده‌ است. ملی‌پوشان در تیم‌های مختلف حضور دارند و همین عامل باعث شده که تیم‌ها آمادگی خوبی داشته باشند. به طور حتم مسابقات لیگ موجب می‌شود تا بازیکنان در طول سال در تمرین و فشار باشند و با آمادگی کامل در مسابقات ملی به میدان بروند.»


ملی‌پوش تیم والیبال پیکان در خصوص انتخاب «لوزانو» و «سیچلو» به عنوان سرمربی و مربی تیم ملی اظهار داشت: «واقعیت این است «سیچلو» با بازیکنان ایران کار کرده است و یک سناخت دو طرفه وجود دارد اما از «لوزانو» هیچ شناختی نداریم، اما می‌دانیم که لوزانو یکی از مربیان صاحب سبک در والیبال دنیا است و می‌تواند تاثیرات خوبی در والیبال ایران بگذارد.»


وی در پایان و در پاسخ به این سوال که با حضور این دو مربی تیم ملی چقدر شانس صعود به المپیک را دارد گفت:«نه لوزانو و هیچ مربی نمی‌تواند قول صدر صدر برای صعود به المپیک را بدهد. امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که بتوانیم با این ترکیب به المپیک برویم. از قدیم گفته‌اند یک دست صدا ندارد. پس بهتر است همه دست به دست هم بدهند تا تیم ملی به موفقیت برسد. همه بازیکنان تا اعضای فدراسیون همگی هدفشان این است که تیم به المپیک صعود کند و در این رابطه هم تمام تلاشمان را خواهیم کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب