دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
واکنش فیفا به لیگ قهرمانان آسیا؛

کدام تیم حریف پرسپولیس می‌شود؟/ هیچ تیمی نمی‌تواند خود را قهرمان بداند

سایت فیفا با اشاره به این موضوع که مشخص نیست چه تیمی حریف پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا مشخص نیست اعلام کرد هیچ تیمی نمی‌تواند خود را قهرمان بداند.
کد خبر : 541230
_365.jpeg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سایت «فیفا» به دیدارهای منطقه شرق لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داده و از مخاطبان خود پرسیده که کدام یک از 16 تیم باقی مانده از شرق در فینال 19 دسامبر (29 آذر) حریف پرسپولیس می‌شود؟


پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا 2020 نماینده غرب خواهد بود. سه ورزشگاه جام جهانی 2022 قطر شامل الجنوب، خلیفه و اجوکیشن سیتی به همراه ورزشگاه جاسم بن حمد میزبان دیدارهای منطقه شرق خواهد بود و حریف پرسپولیس از دل این ورزشگاه‌ها مشخص می‌شد.


جونبوک موتورز کره جنوبی، گوانگژو اورگراند چین، اولسان هیوندای کره جنوبی، پرث گلوری استرالیا، ویسل کوبه ژاپن، سوون سامسونگ کره جنوبی، یوکوهاما مارینوس ژاپن، ملبورن ویکتوری استرالیا، بیجینگ گوان چین، سیدنی استرالیا، شانگهای شن هووا و شانگهای اس.آی.پی.جی چین، اف سی سئول کره جنوبی، اف سی توکیو ژاپن و چیانگرای یونایتد تایلند 15 تیم حاضر مسابقات هستند و جوهور دارالتعظیم مالزی هم پیش از شروع رقابت‌ها انصراف داد.


با اعمال یک سری مقررات بهداشتی مشابه مقررات ماه گذشته در منطقه غرب ایمنی در لیگ قهرمانان آسیا از اهمیت بالایی برخوردار است. قابل ذکر است، کلیه بازیکنان و مسئولان باید قبل از عزیمت از خانه و دوباره پس از ورود به قطر، تست «COVID-19» را انجام دهند، در حالی که آزمایش‌های بعدی هر 3 تا 6 روز انجام می‌شود.


مسابقات فریبنده است و تشخیص حریف پرسپولیس دشوار خواهد بود. پیش‌بینی نتایج قهرمان این دوره آسان نخواهد بود و هیچ تیمی نمی‌تواند خود را قهرمان بداند، اگرچه بسیاری دست از پیش‌بینی نمی‌کشند. فوتبال باشگاهی آسیا ماه جذابی را پشت سر خواهد گذاشت و مرحله به مرحله حساسیت بازی‌ها افزایش پیدا می‌کند.


انتهای پیام/4048/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته