دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آبان 1399 - 08:13

همکاری رژیم صهیونیستی و امارات برای تأسیس فرودگاه نظامی در «سقطری» یمن

منابع خبری اعلام کردند رژیم صهیونیستی با همکاری امارات درصدد تأسیس فرودگاه نظامی در یمن است.
کد خبر : 541219

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از العالم، حضور نظامی نیروی دریایی رژیم صهیونیستی با همکاری نیروهای اشغالگر امارات در مجمع‌الجزایر «سقطری» واقع در جنوب یمن از نیمه دوم سال ۲۰۲۰ میلادی گسترش یافته است.


منابع آگاه خبر دادند یک کشتی اماراتی درحالی که حامل ادوات و تجهیزات نظامی رژیم صهیونیستی بود، به بندر سقطری رسید و محموله خود را با تدابیر شدید حفاظتی تخلیه کرد.


این منابع افزودند: تحرکات امارات در سقطری زمینه را برای حضور نظامیان صهیونیست با هدف ایجاد فرودگاه نظامی زیر نظر کارشناسان فنی نیروی دریایی رژیم صهیونیستی فراهم کرده است.


وب‌سایت «G Forum» فرانسه چند روز پیش ورود هیئت مشترکی از افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و امارات را به سقطری تأیید و گزارش کرد: آن‌ها پس از راه‌اندازی شبکه مخابرات نظامی، سایت‌های مختلفی را برای ایجاد پایگاه‌های نظامی بررسی کردند.


امارات که به‌وسیله عناصر گروه موسوم به «شورای انتقالی» جنوب یمن مناطق وسیعی از استان لحج، جنوب استان ضالع، غرب استان شبوه، جنوب استان حضرموت و جنوب غرب استان ابین را به همراه استان عدن اشغال کرده است، امتیاز ساخت یک پایگاه نظامی را در جزیره سقطری در جنوب یمن را نیز به رژیم صهیونیستی واگذار کرد.


انتهای پیام/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته