دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آذر 1394 - 16:51

نوبخت: بودجه سال آینده و برنامه ششم بر اساس سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی تدوین شده است

سخنگوی دولت با اشاره به ارسال همزمان لایحه بودجه 95 کل کشور و برنامه ششم توسعه به مجلس گفت: بودجه سال 95 کل کشور و برنامه ششم به طور کامل با تاسی از سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی تدوین شده است.
کد خبر : 54120

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خانه ملت، محمدباقرنوبخت با اشاره به زمان ارسال لایحه بودجه 95 کل کشور و برنامه ششم توسعه به مجلس شورای اسلامی گفت:کار تدوین پیش نویس لایحه بودجه 95 و برنامه ششم در دولت به پایان رسیده و امروز نیزمی توانستیم لایحه بودجه را به مجلس ارسال کنیم؛ اما با توجه به اینکه مجلس نظر به ارسال لایحه بودجه و برنامه ششم به طور همزمان داشت؛ تاخیر در ارسال این دو لایحه رخ داد.


رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ادامه داد: اکنون دولت مشغول رسیدگی به لایحه برنامه ششم است تا برای ارسال همزمان با بودجه به صحن علنی مجلس آماده شود.


نوبخت گفت:بخش نخست لایحه برنامه ششم توسعه تحت عنوان «احکام دائمی» اکنون در دستورکار کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس قرار دارد.


معاون رئیس‌جمهوری با تاکید بر مدنظر قراردادن فرمایش‌های مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی در لایحه بودجه 95 کل کشور و برنامه ششم توسعه،تاکید کرد: آنچه که به مجلس تحت عنوان لایحه بودجه 95 و برنامه ششم توسعه تقدیم خواهد شد، مستند و پیوستی براقتصاد مقاومتی دارد و تناظر تک تک تبصره‌های برنامه ششم با هریک از 24 بند اقتصاد مقاومتی همخوانی خواهد داشت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته