دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اعلام ویژه برنامه‌های هفته بزرگداشت ميلاد حضرت عبدالعظيم (ع)

برنامه‌های ایام بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظيم حسنی عليه السلام در بارگاه ملكوتی آن حضرت از 27 آبان ماه آغاز و تا 3 آذر ادامه خواهد داشت.
کد خبر : 541157
Saeed Sajjadi 29.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا  از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظيم حسنی (ع)، پخش زنده محفل انس قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز و بین المللی کشور و گروه های تواشیح، سه شنبه و چهارشنبه 27 و 28 آبان ماه از ساعت 18 (بدون حضور جمعیت)، از شبکه قرآن و معارف سیما، آغاز بخش برنامه‌های ایام ولادت حضرت سیدالکریم(ع) خواهد بود.


ويژه برنامه شب ولادت حضرت سيدالكريم(ع) پنج‌شنبه 29 آبان با آئین تعویض پرچم گنبد منور حضرت عبدالعظیم(ع) آغاز و از ساعت 19:30، پخش زنده ویژه برنامه شب ولادت (بدون حضور جمعیت) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمين رفیعی، قرائت زيارتنامه و اجرای ابتهال توسط سیدکریم موسوی، مديحه سرايی با نوای محمدرضا غلامرضازاده و شعرخوانی  محمدعلی بیابانی از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.


در روز ولادت آن حضرت مصادف با جمعه 30 آبان نیز از ساعت 6 صبح، پخش زنده ویژه برنامه قرائت دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین پناهیان و قرائت دعا توسط حاج مهدی سماواتی به روی آنتن شبکه دو و شبکه قرآن سیما می‌رود.


همچنین در شام ولادت آن حضرت از ساعت 19:30 پخش زنده محفل انس با قرآن کریم (بدون حضور جمعیت) با حضور قاریان ممتاز و بین المللی کشور به‌طور مستقیم از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود.


حضور خادمان در دارالشفاء کوثر و تجلیل از کادر درمان، حضور خادمان در منازل شهدای سلامت و تجلیل از ایشان، گل افشانی و عطر افشانی قبور شهدای مدفون در آستان مقدس و برگزاری مسابقات و طرح های فرهنگی از دیگر برنامه های این ایام در هفته ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) خواهد بود.


انتهای پیام/4127


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته