دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 اسفند 1393 - 09:42

پیروزی بارسلونا مقابل سیتی با درخشش سوآرز

تیم بارسلونا اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با درخشش مهاجم اروگوئه‌ای خود منچسترسیتی را شکست دهد تا کار آسانی در نیوکمپ داشته باشد.
کد خبر : 5411

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دیدار تیم‌های منچسترسیتی و بارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بامداد امروز با برتری 2 بر 1 آبی‌اناری پوشان کاتالان پایان یافت.


بارسلونا در حالی به این نتیجه رسید که مهاجم اروگوئه‌ای این تیم بعد از مدت‌ها بازگشت رویایی به انگلیس داشت.


لوییس سوآرز که سال‌ها با پیراهن لیورپول در لیگ برتر جزیره مقابل حریفان به میدان رفته بود شب گذشته در هیبت بازیکن بارسلونا به مصاف منسیتی رفت و اتفاقاً بازگشتی رویایی در این بازی را تجربه کرد.


بازیکن اروگوئه‌ای که زمان حضورش در انگلیس به عنوان منفور‌ترین بازیکن لیگ جزیره از سوی هواداران شناخته شد مقابل منسیتی توانست هر 2 گل تیمش را به ثمر برساند تا بارسلونا با آرامش بیشتری به بازی برگشت خود در نیوکمپ فکر کند.


بازی با برتری کامل بارسا آغاز شد و این موضوع در حالی اتفاق افتاد که بازیکنان منسیتی در خانه خود به مصاف مردان کاتالان رفتند اما در نهایت نمایش ضعیفی از خود نشان دادند.


بارسا به مانند دیدارهای قبلی خود در لالیگا هرگاه اراده می کرد خود را در مقابل دروازه منسیتی می‌دید و بازیکنان این تیم در نیمه اول بارها موقعیت گلزنی ایجاد کردند.


سوآرز در همان نیمه اول کار شاگردان پگرینی را با زدن 2 گل تمام کرد تا سیتی از اکنون به فکر بازی برگشت در بارسلون باشد.


نیمه دوم با حملات سیتی همراه بود اما آنها در نهایت تنها یکبار توسط سرخیو آگوئرو توانستند دروازه حریف را باز کنند تا کمی به بازی بعدی امیدوار شوند.


در نهایت نیز بازی با نتیجه 2به1 پایان یافت و بارسا در بازی رفت توانست پیروزی را از آن خود کند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته