دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد؛

ثبت بالاترین آمار بیماران کرونامثبت در مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: بالاترین آمار بیماران کرونامثبت بستری در مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری به ثبت رسید.
کد خبر : 541085
1398122214434729919899584.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، مجید شیرانی‌‌ با بیان اینکه در شبانه‌روز گذشته بالاترین آمار بیماران کرونامثبت بستری در مراکز درمانی استان به ثبت رسید، اظهار کرد: اکنون ۳۶۱ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۲۹۰ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایش‌ها برای رد یا تأیید بیماریشان هستند.


وی در تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۹ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشته‌اند که از این تعداد ۶۴ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست ۲۰ مراجعه‌کننده بیمارستانی با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا که در مراکز درمانی بستری شده بودند، مثبت قطعی اعلام شد.


شیرانی با ابراز تأسف از اینکه در شبانه‌روز گذشته ۶ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کرونا در استان گزارش شده است، مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری را ۵۲۰ نفر اعلام کرد.


وی عنوان کرد: اکنون ۷۱ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته