دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آبان 1399 - 10:13
معاون دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر:

حل مشکلات اجتماعی نیازمند موجی مستمر و مردمی است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر گفت: برای رفع چالش‌های مهم اجتماعی نیازمند موجی هماهنگ، مستمر و عظیم برخواسته از دل مردم هستیم.
کد خبر : 540923
image_2020_11_16-8_18_53_913_Qpw.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، باقر گرگین در نشست هماهنگی سومین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر اظهار کرد: دولتمردان ایران به فرمان امام(ره) و مقام معظم رهبری با تدابیر و برنامه‌های مختلف همواره به‌دنبال یاری‌رساندن محرومان و مستضعفان بوده‌اند؛ اما بی‌شک این کافی نیست و برای رفع این چالش مهم اجتماعی نیازمند موجی هماهنگ، مستمر و عظیم برخواسته از دل مردم خواهیم بود.


وی با تأکید بر حضور مردم برای گره‌گشایی چالش‌های اجتماعی افزود: کاهش آلام و آسیب‌ها وظیفه ملی و همگانی است و قطعاً به فضل الهی و با تدبیر به‌هنگام مقام معظم رهبری و تقریب قلوب ایرانیان مسلمان، اثرات هر حادثه‌ای به‌ویژه در موضوع کرونا کم‌رنگ و کاهش خواهد یافت.


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با بیان فراخوان سوم پویش کمک مؤمنانه مقام معظم رهبری و تأکید ایشان بر حضور نیروهای جهادی و انقلابی در میدان مواسات عنوان کرد: دانشگاه مانند همه بخش‌های مردمی و کشوری درصدد است تا وظیفه‌ای در جمع‌آوری، هماهنگی و توزیع این کمک‌های همدلانه بر عهده داشته باشد.


گرگین تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی تاکنون اقدامات زیادی را برای همراهی با مردم انجام داده است؛ اما این اقدامات کافی نبوده و باید همواره تلاش کند تا با فراهم آوردن بستری مناسب، همه توانایی و ظرفیت خود را در اختیار مردم و کشور قرار دهد.


فعالیت‌های مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه واحد بوشهر


وی درباره فعالیت‌های مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه این دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر مطرح کرد: تهیه و توزیع 600 بسته معیشتی، پخت 2 هزار 500 پرس غذای گرم، اهدای ماسک و اقلام بهداشتی و گندزدایی، کمک به ساخت و بازسازی مناطق سیل‌زده در پل‌دختر، ارائه مشاوره‌های تخصصی در ارتباط با سوگ درمانی و مسائل روحی و روانی و مواردی از این دست در مرحله قبل این امر خداپسندانه اجرایی شد.


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر خاطرنشان کرد: این واحد دانشگاهی به‌عنوان نهاد انقلابی و مردمی حضور مستقیم و اثرگذار در مسائل اجتماعی را همواره به‌عنوان رسالت و مأموریت در نظر دارد و تاکنون نیز در اکثر برنامه‌های نوع‌دوستانه، مناسبتی و حوادث غیرمترقبه حضور داشته است.


گرگین توضیح داد: با جذب کمک‌های خیران و مشارکت آنان بسیاری از برنامه‌های در نظر گرفته شده با کمک خیرخواهانه کارکنان، دانشجویان، استادان، بسیج دانشجویی، بسیج کارکنان و حمایت خیران برون دانشگاهی انجام شده است.


به گزارش آنا، نشست هماهنگی سومین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با تأکید بر اشتغالزایی برای نیازمندان به منظور استقلال و ایجاد درآمد پایدار برای آنان در کنار تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی برگزار شد.


انتهای پیام/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته