آیا غذاهای تند خطر مرگ زودرس را کاهش میدهد؟
دانشمندان آمریکایی میگویند مصرف غذاهای تند احتمال مرگ زودرس را در افراد ۲۵ درصد کاهش میدهد.

به گزارش گروه رسانههای دیگر خبرگزاری آنا، دانشمندان دانشگاه اوهایو آمریکا اعلام کردند که خوردن غذای تند باعث میشود احتمال مرگ زودرس در افراد به یک چهارم کاهش یابد.
افرادی که به طور منظم غذاهای تند را در برنامه غذایی خود قرار میدهند بین ۲۳ الی ۲۶ درصد از احتمال مرگ زودرس آنها به دلیل ابتلا به بیماری قلبی یا سرطان کاسته میشود.
ویکتوریا تیلور، یکی از محققان این تحقیق گفت: فلفل تازه و تند و فلفل سیاه از بهترین چاشنیهای تند برای اضافه کردن به غذا هستند که به شما کمک میکنند نمک را از غذاهای خود حذف کنید.
دانشمندان آمریکایی توصیه کردند که در دوران قرنطینه حتما از غذاهای تند استفاده کنید. همچنین در فصل زمستان مصرف این نوع غذا بسیار سودمند است.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/
انتهای پیام/
ارسال نظر
لینکستان
- شماره تلفن امداد خودرو کرمان موتور
- شماره تلفن امداد خودرو مدیران خودرو
- شماره تلفن امداد خودرو هیوندای
- موزیک وایرال
- دیزلیران کانتین
- کود پتاس بالا
- رسانه رپاپ
- کود مایع مرغی
- خرید نقره آنلاین
- قیمت ضایعات آهن امروز
- قیمت ترازو دیجیتال
- اندیشکده حکمرانی هوشمند
- کشنده
- پلی لیست جدید
- بروکر ترندو
- دانلود اهنگ
- آپ تیون
- دریافت طلای آبشده از میلی
- خرید سکه پارسیان اقساطی
- آهنگ جدید
- خرید استارز تلگرام
- هتل یار
- نمایندگی تعمیرات دوو
- شیرازی رنت
- کمپینگ
- هدایای تبلیغاتی
- غذای شرکتی
- تور استانبول
- غذای سازمانی
- خرید کارت پستال
- لوازم یدکی تویوتا قطعات تویوتا
- مشاوره حقوقی
- تبلیغات در گوگل
- بهترین کارگزاری بورس
- ثبت نام آمارکتس
- سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام همراه با تحویل سریع
- یخچال فریزر اسنوا
- گاوصندوق خانگی
- تاریخچه پلاک بیمه دات کام
- ملودی 98
- خرید سرور اختصاصی ایران
- بلیط قطار مشهد
- رزرو بلیط هواپیما
- ال بانک
- آهنگ جدید
- بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران
- اهنگ جدید
- خرید قهوه
- اخبار بورس
- دانلود وان موزیک